Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så fort vi har blitt kjent, så forventer dem sex.

Så fort vi har leid en video og koser oss i sofaen, så forventer dem at det skal utvikles til sex.

Så fort jeg kommer hjem fra trening, og er trøtt og vil sove, så skal dem ha sex.

Så fort jeg kommer hjem fra jobben, og er sliten, så skal dem ha sex.

Så fort vi har vært på byen, og kommet hjem, så skal dem ha sex

Så fort vi våkner i helgene på morgenen, så skal dem ha sex..........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14875-er-s%C3%A5-lei-dissa-sexgale-damene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

So????

Hadde vært gla hvis jeg var deg!!!!

Det er et dillemma dette. De fleste er vel enig om at det er bedre med for mye sex enn for lite, men noen ganger kan det bli for mye. Men på den andre siden så er alternativet mye verre, som de to før meg her sikkert da vil underskrive på.

Det som er det kjipe er at det virker som om damer har eneretten til å si "nei jeg orker ikke idag" Jeg føler ihvertfall at jeg ikke kan si nei (sikkert noe med et gammelt kjønnsmønster eller noe sånt) Men jeg tror at både damen og mannen begynner å lure på hva som er galt når mannen sier nei takk til sex når han blir spurt

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Du har det tydeligvis ikke greit. Du får bare si fra, og gjør krav på å bli respektert.

Men jeg leser litt mellom linjene at problemet ditt kanskje er at du er litt redd sex, at du ikke helt tør å slippe deg løs ? Hva med det, spør jeg? At du snur opp-ned på problemet. Det er ikke at du får for mye men for lite.

Heh??? Skjønte ikke den, jeg...

hehe, det var noe en eldre kvinnelig bekjent av meg sa helt på slutten av en fest, mens hun stabla på seg støvlettene og ballanserte gubben sin opp mot veggen....han var god og full.....hun sa:

"ja, når vi kommer hjem nå, DA VIL'N se!...det blir som å stappe en seigmann ned på en sparabørse!"

:-)

...skjønte du'n nå? :-)

Annonse

hehe, det var noe en eldre kvinnelig bekjent av meg sa helt på slutten av en fest, mens hun stabla på seg støvlettene og ballanserte gubben sin opp mot veggen....han var god og full.....hun sa:

"ja, når vi kommer hjem nå, DA VIL'N se!...det blir som å stappe en seigmann ned på en sparabørse!"

:-)

...skjønte du'n nå? :-)

Å....*flau* Nå tok jeg'n...

*hehe* Ganske grafisk, forresten... ;-) For én gangs skyld tenkte jeg ikke koffert - det var derfor jeg ikke skjønte den første gang! Skal aldri gjenta seg! ;-))))

Å....*flau* Nå tok jeg'n...

*hehe* Ganske grafisk, forresten... ;-) For én gangs skyld tenkte jeg ikke koffert - det var derfor jeg ikke skjønte den første gang! Skal aldri gjenta seg! ;-))))

Kanskje en pekepinn når du ser hva forumet heter? *lol*

Det er et dillemma dette. De fleste er vel enig om at det er bedre med for mye sex enn for lite, men noen ganger kan det bli for mye. Men på den andre siden så er alternativet mye verre, som de to før meg her sikkert da vil underskrive på.

Det som er det kjipe er at det virker som om damer har eneretten til å si "nei jeg orker ikke idag" Jeg føler ihvertfall at jeg ikke kan si nei (sikkert noe med et gammelt kjønnsmønster eller noe sånt) Men jeg tror at både damen og mannen begynner å lure på hva som er galt når mannen sier nei takk til sex når han blir spurt

Du har rett! :-)

Da hadde vi gnålt om at han ikke var glad i oss lenger, eller at vi var for feite, for tjukke, det luktet av munnen, eller han hadde funnet en annen etc. etc. sant? :-)

Tror ikke det har noe med kjønnet å gjøre hvem som kan si nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...