Gå til innhold

til alle som var med og tippet.....

Anbefalte innlegg

Gjest nicknicky

Nå har jeg vært på ultralyd, og der kunne legen se 2 fosterposer, men ikke noe hjerteslag. Han regnet med at det gjerne var for tidlig. Jeg tok ut eggene 3 mai og satte dem inn 5 mai, har dette skjedd med noen av dere andre? Har jeg grunn til å engste meg for at dette skal gå galne veien?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/148764-til-alle-som-var-med-og-tippet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nicknicky

Hei !

Nå er jeg langt fra noe ekspert, men jeg tror jeg er enig med legen at det kan kanskje være for tidlig å høre hjertelyden.

Dette går nok helt sikkert bra.

Lykke til videre og hold oss oppdatert på hvordan det går.

Takk for det, håper det bare er det at det er for tidlig. Er det tirsdag den 8 juni du skal teste hcg på nytt? Det går helt sikkert bra. Jeg har også hatt hetetokter så jeg regner med at det går rette veien for deg.

Takk for det, håper det bare er det at det er for tidlig. Er det tirsdag den 8 juni du skal teste hcg på nytt? Det går helt sikkert bra. Jeg har også hatt hetetokter så jeg regner med at det går rette veien for deg.

Ja, det er tirsdag over helgen, så da satser jeg på at Hcg nivået har skutt fart.

Det spennende for oss begge i tiden fremover.

Silvana1365380201

Wow! Nå ble jeg litt "stresset".. Det betyr faktisk at mitt hcg-nivå ikke er så lavt som jeg trodde, og at det faktisk KAN være to her inne også.... Oj, dette blir spennende.

Enig med de andre. Det er helt sikkert for tidlig. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle ta ul TIDLIGST 9. juni, og da er jeg litt over 8 uker på vei. Satt inn 1. mai.

Skal du til ny ul snart da?

Annonse

vindi1365380658

jeg hadde to foster poser når jeg var 7 + noen dager på vei.

Vi kunne se hjerteslagene i det ene fosteret men ikke i det andre., Var tilake i uke 14+1 , da hadde jeg et foster.

Så smør deg med tålmodighet du, dette går sikkert helt supert.