Gå til innhold

seksuelle overgrep - fantasi, drøm eller virkelighet?

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne38

Jeg har i det siste tenkt mye på min litt utfordrende seksuelle atferd opp gjennom åra; mange tilfeller av tilfeldig sex - og følelsen av å være uten kontroll i mange av disse situasjonene. Jeg er gift og vi har et bra samliv. Vi har vært sammen i snart 20 år. Utroskap har altså forekommet - begge veier - og har vært åpent og godtatt av den andre.

Gjennomgående tema i mine seksuelle fantasier gjennom hele ungdommen og voksne liv har dreid seg om temaer om eldre menn som tiltvinger seg sex med (meg som)ung jente. Ved en tilfeldighet kom jeg til å huske på at jeg som barn (ca. 6 - 8 år)hadde drømmer eller muligens fantasier om at jeg ble utsatt for seksueller tilnærmelser og handlinger av en voksen mannlig nabo.

Brått har jeg kommet til å undre meg over om dette kan ha vært virkelige hendelser- og ikke drømmer eller fantasier??

Jeg har gått hos psykolog i 4 år - pga. depresjoner - som startet i barndommen og preget meg gjennom ungdomstiden og i store deler av mitt voksne liv. Vi har selvfølgelig snakket om min seksuelle atferd, men dette har jeg ikke fått fortalt ham om ennå.

Har noen lignende erfaringer?

Hvordan skal jeg tolke disse fornemmelser om at dette kanskje ikke er en drøm?

kvinne38

Fortsetter under...

Hei

Sannsynligheten for at dette er virklelig er nok ikke så stor. Jeg er ingen psykolog men det er litt rart at du isåfall ikke har kommet på dette før, og hvis det var virkelighet hadde du nok ikke akkurat fantasert om tvunget sex med eldre menn. Personlig har jeg akkurat de samme fantasiene. Det er drøye fantasier som jeg ikke snakker høyt om, men det er nok mange andre som fantaserer om slike ting.

petter smart

Det er ikke uvanlig at dersom en drømmer mye om det samme så kan en til slutt tro selv at det har skjedd.

Mange barn som man har trodd har blitt utsatt for overgrep har etter svært mange samtaler om dette til slutt trodd selv at de hadde blitt utsatt for overgrep, selv om dette ikke var tilfelle.

Dette kalles falske minner og er ikke uvanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...