Gå til innhold

vondt å puste (lagt ut på almennmed.)

Anbefalte innlegg

Det stikker flere steder i lungen når jeg trekker pusten. Det stråler liksom ut i armen og litt i benet. Verst når jeg ligger ned, da er det nesten umulig å sove..

Kjenner det er vondt i/rundt/under skulderbladet.

Noe som har en idè?

ps. fikk dette natt til i går (1,5 døgn siden) Jeg trener, men det var to dager siden siste trening da jeg fikk vondt.

Fortsetter under...

sandra1365380284

Kan være bare muskelsmerter etter treninga. Trener du ofte, eller var dette en sjelden treningsøkt? Om det ikke går bort burde du ringe legekontoret og høre. En jeg kjenner fikk også vondt etter tening og han hadde betennelse i lungeposen og senere i hjerteposen...MEN ikke bekymre deg! Det er sikkert ikke noe skummelt, bare ømme muskler.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...