Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes at jo høyere en mann er, jo mer sexy er han!

Hva synes du?

Gjest plutti
Skrevet

Liker å ha de nede på samme nivået som meg, litt høyere... er selv 169... liker at de er ca 170-180...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Liker å ha de nede på samme nivået som meg, litt høyere... er selv 169... liker at de er ca 170-180...

Jeg har merket at jeg oftest har falt for lave menn. De som er omtrent like høye som meg eller litt høyere. Jeg er 168cm.

Gjest malun
Skrevet

Åja, jeg blir oftere tiltrukket av høye menn. Kjærestene mine har vært 190 + , stort sett alle sammen. Må vel tilføyes at jeg er relativt høy selv (176).

Men han jeg giftet meg med er den laveste jeg har datet noensinne, han er 180. Så det er ikke noe absolutt. ;o)

Gjest Edition81
Skrevet

Jeg er selv veldig lav, 1,60. I teorien liker jeg best gutte som ikke er så altfor høye, vil jo helst nå opp til dem liksom. Men de jeg faller for er stort sett alltid rundt 1,85-1,90. Så jeg liker nok høye menn.

petter smart
Skrevet

Synes ikke menn er sexy uansett høyde :-)

Skrevet

Nei, en sexy mann er en som utstråler det helt spesielle. Han har selvtillitt og vet å behandle en kvinne rett.

Da er faktisk høyde og utseende underordnet.

serendipity
Skrevet

Tja... en lang slintre er ikke sexy. Så det må være noe mer enn det. Men 1.80 - 1.92 er en bra høyde.

Gjest Lille elise
Skrevet

Jeg er liten selv, så jeg liker ikke menn som er altfor høye. Da blir jeg å se enda mindre ut enn jeg er. Så jeg liker dem mellom 175 og 182!

Gjest gammel og klok?
Skrevet

Jeg tenner på menn på min egen høyde. Max 170 cm, men gjerne lavere - 160. Kan ikke fordra å få kink i nakken av å kysse. Liker føle meg - bokstavlig talt - likeverdig. Kunne se ham rett i øya.

Jeg er 162.

Gjest lille rosinen
Skrevet

Nei, en sexy mann er en som utstråler det helt spesielle. Han har selvtillitt og vet å behandle en kvinne rett.

Da er faktisk høyde og utseende underordnet.

Som jeg skulle sagt det selv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...