Gå til innhold

Menn som stirrer på damer -- er det trakkasering?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mil1365380270

Trakkassering og trakkassering... Det kan være fryktelig ubehagelig, om man ikke kommer seg unna når det er nok, i alle fall...

Forskjell på om personen smiler litt samtidig, eller bare stirrer deg i senk også.

Men det er veldig vanskelig å ta menn som stirrer seriøst. I mitt hode blir de redusert til vandrende ståpikker... Så vil man noe mer, er det nok lurt å ikke stirre :-)

Gjest sorimori

Jeg er litt ambivalent i forhold til dette. For man vil jo gjerne at enkelte skal legge merke til en, mens når man får slik oppmerksomhet fra andre igjen kan det føles som, nettopp, trakassering.

Også tror jeg det er noe med hvordan man føler seg den dagen. Hvis alt bare er dritt og man har mensen og føler seg oppblåst og fæl, DA er det kanskje ikke så kult når enkelte ikke klarer dra øya til seg.

Men føler man seg vakker og sexy, så oppleves det kanskje mer som bekreftelse når menn ser.

Det er tankene mine, andre som har andre tanker om dette?

Hvis vedkommende er type ekkel, er det ekkelt.

Hvis vedkommende er kjekk på den rette laidbacke måten, hvilket også innebærer at han ikke stirrer, men titter, er det bare hyggelig.

Jeg forbeholder meg altså eksklusiv rettighet til å avsi dom over blikk som er greie eller blikk som er no' svineri.

Trakassering? Nei, det har jeg aldri tenkt.

Det er da bare hyggelig, det. :)

Spesielt når en har stæsjet seg opp litt ;)

Skjønt det kan jo bli litt mye, som nå nylig i en diger ølkø. Der står vi tett i tett, og må bruke albuer for å holde seg oppreist. Da kan det kanskje bli litt vel mye når en har to-tre mannfolk på hver side som stirrer rett ned i utringningen. *stønn*

Men trakassering er vel å gå grådig langt.

Hva med å se på menn? Er det trakassering å snu seg etter en flott fyr?

Skal si det ikke er lett å være mann.

Hvis vi ser på ei jente og hun ikke liker oss, blir det kalt trakassering, vandrende ståpikker, drittsekker, gamle griser, osv, osv. Men er det en mann som dere liker er vi deilige menn som gir oppmerksomhet.

Jævlig lett for oss å vite hva dere egentlig vil fordi det ofte er situasjonsbestemt også, har dere mensen så er det "se til helvete å dra til deg blikket" ,men føler dere at dere sexy er det helt ok.

Menn skulle ha vært synske:-))

Ser jo at det er forskjell på stirring, noen ni-stirrer og det skjønner jeg er ubehagelig.

Annonse

petter smart

Jeg har flere ganger blitt kritisert for å hevde nettopp det kvinnene her svarer, det er ikke blikket eller handlingen det kommer an på, men om mannen er attraktiv eller ikke.

En kjekkas kan gjøre nesten hva han vil, mens en stygging ikke engang kan se i deres retning.

Kvinner pussige sånn. De klager dersom en mann de ønsker kontakt med ikke tar kontakt, men dersom en de ikke ønsker kontakt med gjør det så klager og syter de. Hvordan skal mannen vite dette da?

Gjest lurerbarepå

Trakkassering og trakkassering... Det kan være fryktelig ubehagelig, om man ikke kommer seg unna når det er nok, i alle fall...

Forskjell på om personen smiler litt samtidig, eller bare stirrer deg i senk også.

Men det er veldig vanskelig å ta menn som stirrer seriøst. I mitt hode blir de redusert til vandrende ståpikker... Så vil man noe mer, er det nok lurt å ikke stirre :-)

Så hvis en mann fra "mennenes 9-divisjon" glaner på deg vil du helst kjefte men lar være og prøver å ignorere ham?

Gjest jente3234

Trakassering? Nei, det har jeg aldri tenkt.

Det er da bare hyggelig, det. :)

Spesielt når en har stæsjet seg opp litt ;)

Skjønt det kan jo bli litt mye, som nå nylig i en diger ølkø. Der står vi tett i tett, og må bruke albuer for å holde seg oppreist. Da kan det kanskje bli litt vel mye når en har to-tre mannfolk på hver side som stirrer rett ned i utringningen. *stønn*

Men trakassering er vel å gå grådig langt.

Hva med å se på menn? Er det trakassering å snu seg etter en flott fyr?

Er ikke utringninger til å glo på da??? Skjønner ikke vitsen med dem hvis ikke.

mil1365380270

Så hvis en mann fra "mennenes 9-divisjon" glaner på deg vil du helst kjefte men lar være og prøver å ignorere ham?

Vet ikke hva du mener med "mennenes 9-divisjon", men kjefte får jeg ikke lyst til.

Jo, hvis de er sammen med kjæresten sin. Eller det er en kvinne som snakker om noe seriøst, og de bare ser på kroppen. Det synes jeg det er uhøflig oppførsel ;-)

Tenker egentlig bare "kåte dust", jeg :-)

Men når menn stirrer på meg, og de ikke viser antydning til å være i godt humør, da blir jeg redd. Særlig om det ikke er andre mennesker i nærheten.

Gjest lurerbarepå

Vet ikke hva du mener med "mennenes 9-divisjon", men kjefte får jeg ikke lyst til.

Jo, hvis de er sammen med kjæresten sin. Eller det er en kvinne som snakker om noe seriøst, og de bare ser på kroppen. Det synes jeg det er uhøflig oppførsel ;-)

Tenker egentlig bare "kåte dust", jeg :-)

Men når menn stirrer på meg, og de ikke viser antydning til å være i godt humør, da blir jeg redd. Særlig om det ikke er andre mennesker i nærheten.

Jeg mente den lokale utgaven av "Elling"..

Annonse

Er ikke utringninger til å glo på da??? Skjønner ikke vitsen med dem hvis ikke.

Joda, har ikke sagt noe annet, jeg.

Les om igjen hva jeg skriver. :)

Forskjell på blikk på 2cm avstand med varighet på en halvtime, og vanlig blikkavstand. ;)

laguna1365380434

Nei, jeg blir smigret!:-o Særlig om det er en kjekk&pen en.

Saken hadde stilt seg helt annerledes om jeg mistenkte folk for å glo på meg fordi jeg var feit eller gresselig eller noe. Jeg ville ikke likt å bli stirret på om jeg var fyllesjuk. Det hadde jeg tatt i verste mening..;)

Men nå tror jeg nå engang så godt om meg selv at jeg tror de som eventuellt stirrer, gjør så fordi de liker.;) Og det er jo smigrende.

Gjest Menst jeg venter på sommeren

det er jo forskjeller da, om det bare er blikk eller om det rett og slett er stirring...

Det er to vidt forskjellige ting...

Om mannen er kjekk eller ikke spiller ingen roll, for det jeg kaller stirring syntes jeg ikke er vanlig høfelighet hverken av menn eller kvinner...

Men blikk, det er ikke noe stress;)

Saken hadde stilt seg helt annerledes om jeg mistenkte folk for å glo på meg fordi jeg var feit eller gresselig eller noe. Jeg ville ikke likt å bli stirret på om jeg var fyllesjuk. Det hadde jeg tatt i verste mening..;)

Men nå tror jeg nå engang så godt om meg selv at jeg tror de som eventuellt stirrer, gjør så fordi de liker.;) Og det er jo smigrende.

Ja, ikke sant?

Hvorfor ta alt i verste mening? Det er jo bare artig og smigrende, skjønner ikke hva som skulle være så ille med det.

Tenker også om det var omvendt; at det var en mann som ble tittet på av en kvinne. Hadde ikke han tatt det som et komplement? Ville vel ikke ment at dama trakasserte ham, vel?

:)

laguna1365380434

Ja, ikke sant?

Hvorfor ta alt i verste mening? Det er jo bare artig og smigrende, skjønner ikke hva som skulle være så ille med det.

Tenker også om det var omvendt; at det var en mann som ble tittet på av en kvinne. Hadde ikke han tatt det som et komplement? Ville vel ikke ment at dama trakasserte ham, vel?

:)

Sant? :-)

Med mindre han var fyllesjuk eller gørstygg tror jeg han hadde likt det..

Så enig. Når jeg er fyllesyk sniker jeg meg langs husveggene, men folk stirrer på meg likevel... Puh.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...