laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Så enig. Når jeg er fyllesyk sniker jeg meg langs husveggene, men folk stirrer på meg likevel... Puh. Jupp, det er heslig.. Jeg har friskt i minne i vinter engang, jeg hadde -grunnet tap av husnøkkel- sovet borte og glemmer ALDRI trikketuren hjem. Jeg var iført festkjole, som ikke var så festlig lenger og som ikke matchet været, raknede nylonstrømper og mascara som hadde flyttet på seg. Og verdens mest fyllesjuke tryne. skulle bare en 4-5 stasjoner men det var ille nok(særlig fordi jeg måtte holde meg skikkelig for ikke å spy) Nei og nei så lur jeg følte meg! Folk glodde og barn fniste..:-o ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-948558 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg har flere ganger blitt kritisert for å hevde nettopp det kvinnene her svarer, det er ikke blikket eller handlingen det kommer an på, men om mannen er attraktiv eller ikke. En kjekkas kan gjøre nesten hva han vil, mens en stygging ikke engang kan se i deres retning. Kvinner pussige sånn. De klager dersom en mann de ønsker kontakt med ikke tar kontakt, men dersom en de ikke ønsker kontakt med gjør det så klager og syter de. Hvordan skal mannen vite dette da? Er menn noe annerledes da? Er det ikke hyggeligere at en smellpen og attraktiv dame kikker på deg enn ei burugle? Nå blr jeg ikke støtt - eller oppfatter det som trakkasering - om en stygg fyr kikker på meg heller, men så klart det først blir riktig hyggelig om det er en smukkas;). Det synes jeg sier seg selv. Jeg kan få ekle assosiasjoner hvis et skikkelig creep driver å sikler meg i utriningningen. En kjekkas får selvfølgelig i større grad lov. Urettferdig men naturlig, spør du meg;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-948563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bryr meg ikke om hvordan de ser ut. Det er mer det om de er truende, eller hyggelige... Jeg ble skikkelig skremt jeg forrige gang jeg var ute... Fikk noe av de mest ekkleste blikket noensinne... dette var en kar, som jeg såg prøvde å ta kontakt, han har gjort det flere ganger og sist så begynnte han å følge etter meg ute... Først så bare sto han overalt hvor jeg var, gjikk jeg følgte han etter, både med blikk og kropp... da jeg før har avist denne mannen, regner jeg nesten med at han skjønner at jeg ikke er intressert å ha ham verken som venn eller noe annet (fikk utroooolig bad feeling bare av å snakke med ham, likte ikke øynene de var JÆVLI skummle) men han ga seg ikke... da uteplassen stengte sørget jeg for å ha nesten alle mannekompisene rundt meg slik at jeg var sikker på å måtte slippe å gå alene hjem... Plutselig kommer han bort og spørr om jeg er sammen med noen av desse eller om han kunne få følge meg hjem.... Jeg svarte da at jeg skulle på fest med vennene mine, og ikke skulle hjem.... da klikket det for han, han begynnte å dra i meg, menst han ropte "Di helvetes hore", "du gjør som jeg sier" osv... HÆ?!?! Kjenner jo ikke fyren engang... Enden på alt var at kvelden ikke endte godt, da vaktene på uteplassen måtte ringe politiet... så var det avhør, kasjotten osv... (ok, det klikka for meg, og med brennevin innadbords så er ikke jeg så lite tilregnelig om det klikker ordentlig for meg, og det gjør det sjeldent til og med på alkohol) for å roe meg og et par av kompisene mine.... (ikke så rart når det at vi openlyst satt og "planla" å vente på fyren) Egentlig så tørr ikke jeg tenke på hva som kunne ha skjedd den kvelden.... Så det er et eksempel på hvorfor kvinnfolk ikke liker skikkelig STIRRIG.... det var ikke noe galt med utseende på fyren, men hele han og hans Aura fortalte meg litt om de bange anelsene jeg tildligere hadde, og de ble bekreftet.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-948571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Ja. Og ekstra ekkelt er det når det er menn som er minst 20-30 år eldre enn meg. Eller sleske, selvgode fyrer. Issssj. De tar visst alle avvisende blikk og forflytninger i lokalet som oppmuntring, av en eller annen merkelig grunn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-948653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Big Mac Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Er menn noe annerledes da? Er det ikke hyggeligere at en smellpen og attraktiv dame kikker på deg enn ei burugle? Nå blr jeg ikke støtt - eller oppfatter det som trakkasering - om en stygg fyr kikker på meg heller, men så klart det først blir riktig hyggelig om det er en smukkas;). Det synes jeg sier seg selv. Jeg kan få ekle assosiasjoner hvis et skikkelig creep driver å sikler meg i utriningningen. En kjekkas får selvfølgelig i større grad lov. Urettferdig men naturlig, spør du meg;) "Er menn noe annerledes da? Er det ikke hyggeligere at en smellpen og attraktiv dame kikker på deg enn ei burugle?" Nja, når jeg legger merke til at en dame type moteblad eller bimbo kikker på meg på gata, så gjør jeg mitt beste for å late som om jeg ikke ser det. Men er hun av typen helt vanlig, eller tom. ikke så pen, så kan jeg gjerne smile tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-948677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mmmmmaijuni Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det kommer helt an på situasjonen og på mannen. Hvis mannen ser på meg på en positiv måte er det stort sett greit. Men hvis han ser på på en grisete måte liker jeg det ikke. Veldig vanskelig å definere, men jeg føler det godt selv. Stort sett liker jeg det når menn ser på meg jeg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-948685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg ble skikkelig skremt jeg forrige gang jeg var ute... Fikk noe av de mest ekkleste blikket noensinne... dette var en kar, som jeg såg prøvde å ta kontakt, han har gjort det flere ganger og sist så begynnte han å følge etter meg ute... Først så bare sto han overalt hvor jeg var, gjikk jeg følgte han etter, både med blikk og kropp... da jeg før har avist denne mannen, regner jeg nesten med at han skjønner at jeg ikke er intressert å ha ham verken som venn eller noe annet (fikk utroooolig bad feeling bare av å snakke med ham, likte ikke øynene de var JÆVLI skummle) men han ga seg ikke... da uteplassen stengte sørget jeg for å ha nesten alle mannekompisene rundt meg slik at jeg var sikker på å måtte slippe å gå alene hjem... Plutselig kommer han bort og spørr om jeg er sammen med noen av desse eller om han kunne få følge meg hjem.... Jeg svarte da at jeg skulle på fest med vennene mine, og ikke skulle hjem.... da klikket det for han, han begynnte å dra i meg, menst han ropte "Di helvetes hore", "du gjør som jeg sier" osv... HÆ?!?! Kjenner jo ikke fyren engang... Enden på alt var at kvelden ikke endte godt, da vaktene på uteplassen måtte ringe politiet... så var det avhør, kasjotten osv... (ok, det klikka for meg, og med brennevin innadbords så er ikke jeg så lite tilregnelig om det klikker ordentlig for meg, og det gjør det sjeldent til og med på alkohol) for å roe meg og et par av kompisene mine.... (ikke så rart når det at vi openlyst satt og "planla" å vente på fyren) Egentlig så tørr ikke jeg tenke på hva som kunne ha skjedd den kvelden.... Så det er et eksempel på hvorfor kvinnfolk ikke liker skikkelig STIRRIG.... det var ikke noe galt med utseende på fyren, men hele han og hans Aura fortalte meg litt om de bange anelsene jeg tildligere hadde, og de ble bekreftet.... Har ikke opplevd at det har gått så langt, men har blitt kalt f.eks. hore flere ganger. Av og til av hyggelige gutter, jeg bare har sittet og snakket med, som jeg kan gjøre med broren min. Ikke utfordrende kledd heller. Har ikke vært på byen på mange år, gidder ikke mer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-948905 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Har ikke opplevd at det har gått så langt, men har blitt kalt f.eks. hore flere ganger. Av og til av hyggelige gutter, jeg bare har sittet og snakket med, som jeg kan gjøre med broren min. Ikke utfordrende kledd heller. Har ikke vært på byen på mange år, gidder ikke mer. Dette var en direkte skremmende opplevelse for meg, men jeg er heldig som har endel kompiser som beskytter jentene i flokken med nebb og klør! Jeg hadde ikke gjort noe som helst for å tiltrekke meg oppmerksomheten hans... på noen måte, bare avist ham på en pen måte... trodde jeg slapp problemer, men den gang ei! Sitter nå og skal 30 års lag... med en del ungkarer på hehe... bare synd at jeg kjenner alle så inderlig godt, både på godt og vondt... men stirrer det gjør de og, men på en fin måte.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-948910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Om noen ser, nei. Men hvis man går forbi en byggeplass og alle kikker, plystrer og roper etter en: kanskje. For å svare på spm. ditt: nei, ikke trakassering. Men å se på noen kan gjøre mer eller mindre diskret og dannet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-949863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Er menn noe annerledes da? Er det ikke hyggeligere at en smellpen og attraktiv dame kikker på deg enn ei burugle? Nå blr jeg ikke støtt - eller oppfatter det som trakkasering - om en stygg fyr kikker på meg heller, men så klart det først blir riktig hyggelig om det er en smukkas;). Det synes jeg sier seg selv. Jeg kan få ekle assosiasjoner hvis et skikkelig creep driver å sikler meg i utriningningen. En kjekkas får selvfølgelig i større grad lov. Urettferdig men naturlig, spør du meg;) Synes det er kjekt med oppmerksomhet uansett, men selvfølgelig foretrekker jeg at den kommer fra en pen dame. Men jeg stempler ikke mindre pene damer som griser e.l. dersom de viser interesse. Selvfølgelig er det naturlig, men da jeg skrev dette for en stund siden fikk jeg sterk motbør her inne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-949907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ærlig talt!! Det får da være grenser for hva man skulle finne på å henge seg opp i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-949917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
laguna1365380434 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Synes det er kjekt med oppmerksomhet uansett, men selvfølgelig foretrekker jeg at den kommer fra en pen dame. Men jeg stempler ikke mindre pene damer som griser e.l. dersom de viser interesse. Selvfølgelig er det naturlig, men da jeg skrev dette for en stund siden fikk jeg sterk motbør her inne. Har ikke sett noe tidligere innlegg fra deg om dette, ser du.. Jeg synes bare det var himmelropende naturlig å foretrekke å bli sjekket ut av noen en finner atraktiv. Det er liksom noe en ikke kan demokratisere, det der. Selvom jeg er enig i at det er hysterisk å kalle det "trakkasering" o.l, om fyren er så uheldig å være stygg. Det blir bare ikke det samme, og ikke fullt så gøy lenger. En kan få bilder i hodet.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-949919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flipboy Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Som gutt så vil jeg bare si det slik... Hvis du vil vi ikke skal kikke så får du ha på deg klær som gjør at det ikke er stort å kikke på... Jenter som kler seg slik at vi ser magen, halve stringen å utringning ned til navlen ber om å bli sett på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/148877-menn-som-stirrer-p%C3%A5-damer-er-det-trakkasering/page/2/#findComment-950436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.