Gå til innhold

dette er litt flaut men........

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg har sex med typen min,har det hendt at det er så godt at jeg føler jeg skal...he...drite!!det er helt merkelig,men når han tar meg bakfra (i skjeden,ikke anus) føler jeg at det kommmer når som helst så jeg må barre stoppe han!!!det er jo litt synd også for da når jeg aldri orgasmen!!!og når han putter fingen inn,presser han alltid mot blæra så jeg føler jeg skal tisse på ham!!dette er så flaut...er det bare meg???må jeg gå på do og drite hver gang før jeg har sex!!???hjelp....

Skrevet

Å føle at en må tisse er vanlig ved stimulering av G-punkt, så da bør man være sikker på at blæra er tømt før sex.

Men å føle at en må drite har jeg aldri hørt, og det hørtes litt rart ut...

Gjest leken81
Skrevet

jeg har opplevd press på blæren under sex og trangen for å "fise" men aldri har jeg opplev å måtte drite.

for meg hørtes det litt merkelig ut, men det kan være normalt for andre å ha det slik.

ikke vet jeg..

om trangen for å drite/tisse er så stor hver gang er vel det ikke noe å gjøre enn å ta ett toalett besøk før sexen..

Gjest Umber
Skrevet

hadde oxo trang til å tisse når jeg ble tatt bakfra.. men ble litt mindre etter hver gang,, nå er det nesten borte:) Men penis,når man har sex i den stillingen,går opp og vil presse mot endetarmen inne i kroppen, noen peniser mer enn andre:).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...