Prozak Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Hvor i all verden er det Opera-dritten lagrer bokmerkene? "...................." 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. juni 2004 Skrevet 4. juni 2004 Ikke kall den opera-dritten da! Her hos meg ligger den på C:\Documents and Settings\mitt navn\Application Data\Opera\Opera75\profile og heter opera6.adr Ellers kan du søke etter opera6.adr. 0 Siter
Prozak Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Skrevet 4. juni 2004 Ikke kall den opera-dritten da! Her hos meg ligger den på C:\Documents and Settings\mitt navn\Application Data\Opera\Opera75\profile og heter opera6.adr Ellers kan du søke etter opera6.adr. Jo, visst f**n kaller jeg den "dritten". Når Opera først kom, så var det en browser som var kjapp og funksjonell, og som ikke minst forholdt seg til standarene for html. Slik er det ikke lenger. Alle mine årelange browser forsøk har vist at Opera er akkurat like ustabil og elendig som IE. Det eneste unntaket er Opera for Linux - det krasjer ikke så ofte, men er til gjengjeld utrolig tregt og hanglete. Og for ikke å snakke om Opera for Mac. Hvis de først skal lage en browser for flere OS, så må de f**n meg sørge for at de klarer å lage de noenlunne like. Siste forsøk på Mac: lastet ned nyeste Opera - forsøkte å starte det - kræsj - forsøkte igjen - kræsj - og slik fortsetter det. Kort sagt finnes det ikke en browser jeg ville gått god for - men for tiden har jeg minst problemer med Mozilla Firefox. :-) "......................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.