Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor i all verden er det Opera-dritten lagrer bokmerkene?

"...................."

Fortsetter under...

Skrevet

Ikke kall den opera-dritten da!

Her hos meg ligger den på C:\Documents and Settings\mitt navn\Application Data\Opera\Opera75\profile og heter opera6.adr

Ellers kan du søke etter opera6.adr.

Skrevet

Ikke kall den opera-dritten da!

Her hos meg ligger den på C:\Documents and Settings\mitt navn\Application Data\Opera\Opera75\profile og heter opera6.adr

Ellers kan du søke etter opera6.adr.

Jo, visst f**n kaller jeg den "dritten". Når Opera først kom, så var det en browser som var kjapp og funksjonell, og som ikke minst forholdt seg til standarene for html. Slik er det ikke lenger. Alle mine årelange browser forsøk har vist at Opera er akkurat like ustabil og elendig som IE. Det eneste unntaket er Opera for Linux - det krasjer ikke så ofte, men er til gjengjeld utrolig tregt og hanglete.

Og for ikke å snakke om Opera for Mac. Hvis de først skal lage en browser for flere OS, så må de f**n meg sørge for at de klarer å lage de noenlunne like. Siste forsøk på Mac: lastet ned nyeste Opera - forsøkte å starte det - kræsj - forsøkte igjen - kræsj - og slik fortsetter det.

Kort sagt finnes det ikke en browser jeg ville gått god for - men for tiden har jeg minst problemer med Mozilla Firefox.

:-)

"......................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...