Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest plutti
Skrevet

hei hei

fikk mld nå i kveld fra en elsker av meg. Der han spurte om jeg ville være med på trekant. Sammens med han og en annen fyr. Hjeeeelp!!

Men jeg svarte nei og at det var jeg absolutt ikke interessert i..

Masse forskjellig man blir spurt om altså..

Skrevet

Har inntrykk av at det å bli spurt om å være med på en trekant, nesten er like vanlig som å spørre om man vil ha melk i kaffen.....

Gjest millivanvare
Skrevet

Har inntrykk av at det å bli spurt om å være med på en trekant, nesten er like vanlig som å spørre om man vil ha melk i kaffen.....

like vanlig som å spørre om man vil ha morsmelk i kaffen i mine kretser...

Gjest lyst på trekant
Skrevet

Hå, jeg hadde slått til jeg da...

Skrevet

Uh...?

Gjest festroeyker
Skrevet

Da gikk du glipp av en spennende opplevelse.

Gjest hehehe:)
Skrevet

den var bra!

Skrevet

Faktisk mer vanlig :-)

"........................"

Gjest iiiiiiiiiha!
Skrevet

ÅÅÅ, din heldiggris!

Å bli spurt om å være 1 av 2 jenter er én ting(nei takk), men "the one" med 2 gutter....

Gjest Daisy
Skrevet

Men litt morsomt synes du det var? Og du lurer litt på om du ikke vil? Siden du skriver det her...?

Bare gjetter litt altså.

Gjest plutti
Skrevet

Men litt morsomt synes du det var? Og du lurer litt på om du ikke vil? Siden du skriver det her...?

Bare gjetter litt altså.

klart jeg har tenkt og tenkt.. er jo litt nysgjerrig skjønne du ;)

Skrevet

Ville svart ja med det samme!

Har hatt trekant tidligere (en gutt, en jente og meg), og det var vanvittig deilig!!

Vil gjerne ha det med to gutter også... Det er deilig både å se på et annet par som har seg, og å bli tilfredsstilt av to gutter...

Skriv melding tilbake om at du har ombestemt deg ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...