Gå til innhold

Hovent og smertefult i ved bakerste jeksel på venstre side

Anbefalte innlegg

For 2 dager siden begynte jeg å bli litt nummen i venstre bakdel av kjeven min.

Tenkte ikke mere på det og avfeiet det med at jeg hadde klart å bite meg selv på en eller annen måte.

Når jeg våkna i dag, så verka kjeven kraftig og det gjorde vondt å bevege den sidelengs, selv om det døvet smerten for en stund.

Når jeg sjekka munnhula mi i dag, så så jeg at et ganske stort område bak ved bakerste venstre jeksel var lysebrunt, omtrendt som lettstekt kjøtt, en flik av kjøttet lå over bakerste jeksel og det gjorde vondt å ta i området.

Har du/dere noen formening om hva dette kan være?

Blir jo litt bekymra :/

Fortsetter under...

Har visdomsjeksler ja.

Men lurer egentlig på om det er dem, da det ikke er verk i jekslene i det hele tatt.

Det er nok visdomstanna di! Smerter fra munnen kan være vanskelig å lokalisere. Smerter fra visdomstanna kan være akkurat slik du beskriver. Kom deg til tannlege kjapt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...