Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dama mi og jeg har vært sammen i 7 måneder nå, vi har det bra sammen, men "kjipt" sexliv. Når jeg er med henne er jeg alltid veldig kåt, ergo jeg blir veldige våt (veit ikke hvor normalt det er at guttene blir så våte), men dama mi synes det er ekkelt. Derfor nekter hun å suge meg (ikke snakk om at jeg tømmer meg i munnen hennes, bare suging) og hun er ikke noe glad i å ronke meg. Og når hun ronker meg stopper hun alltid å ronke meg rett før jeg kommer fordi hun ikke vil få noe sæd på seg. Og når vi har sex så vil hun alltid at jeg skal ha kondom på selv om hun har gått på P-piller i 4 månder nå. Hun liker heller ikke at jeg slikker henne, hun synes det er uhygenisk. Men hun elsker at jeg fingrer henne, men da må jeg alltid gå å vaske meg på fingre etterpå. Jeg har ingen ting imot om ting blir litt klissete og "ekkelt", det går jo ann å vaske seg litt etterpå bare. Det er smertefult for henne når vi har sex, hun sier det gjør vondt når jeg trenger meg inn i henne første gangen, selv om jeg gjør det sakte. Hun sier hun har sex med meg "for min skyld", det er stort sett de eneste gangene jeg får orgasme sammen henne, selv om jeg fingrer henne ganske ofte.

Får lissom følelsen at jeg er ekkel pga at det kommer mye veske ut av meg, og at hun har sex "for min skyld" får ikke meg til å føle meg noe særlig bedre.... Ønsker jo at hu skal ha lyst å ha sex med meg, ikke bare fingrene mine.........

Er det "normalt" blant dere jenter, synes dere det er ekkelt med litt kliss????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14900-ekkelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

En del jenter har det nok på denne måten. Det virker som hun synes sex er noe skittent, noe man må vaske seg bort fra for å føle at man er blitt ren igjen.

Det er litt leitt at hun har det på den måten. Kan dere ikke snakke om det, du kan forklare henne at sex ikke er skittent, urenslig og guffent, men noe fint og deilig.

Det er ikke vanskelig å skjønne at du har det ugreit, at du føler deg lite tess i en slik situasjon. Dere må nok gjøre noe med dette, ellers kommer forholdet deres til å gå i stykker, er jeg redd. Kan dere gå til en psykolog eller annen slags rådgiver for å snakke ut om disse tingene. Hun trenger hjelp.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14900-ekkelt/#findComment-70781
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...