Gå til innhold

Kjenner dere at det går for han?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Ja jeg kjenner at penis pumper ut sperm inni meg. Men dette er sikkert veldig forskjellig fra person til person. Ikke alle partnerne mine jeg har kjent dette med.

heisann :)

Vel, jeg kjenner at penis pumper/blir større eller.no, men jeg kjenner ikke spermen nei .. og jeg trodde at jeg viste når han kom- men jeg får det ikke med meg hver gang tydeligvis ..

mvh

Temperaturen på sæden og i skjeden vil være ganske lik, +/- 0,5 grader avhengig av når man er i mensperioden. Sæden har ganske kraftig trykk 2-3 første "dosene" går gjerne en halv meter, altså inn i skjedebunnen og vel så det.Å kjenne sæden rent fysisk er vanskelig når skjeden er våt, men penis blir gjerne litt stivere når organsmen kommer. Dermed er kvinnen forberedt på hva som er på gang. Dessuten er det vanlig for mannen - og kvinnen - å holde pusten, gjerne opp til ti sekunder, før orgasmen kommer. Selvsagt kan både menn og kvinner fake orgasme/utløsning, men det er lett å ta luringene.Pusting og pesing kan være tilgjort, men de kraftige muskelsammentrekningene kommer bare under en ekte utløsning. En annen sak er at mange kvinner tror de har hatt orgasme, og så har de kun hatt utløsning. Det skjer ofte med menn også

Annonse

Gjest bethanh

Bare psykisk? Slik at hvis han tar seg en runk på badet så får du det med deg åkke som, ved hjelp av telepati?

Spm hennes var om jeg kjenner det fysisk, og svaret var nei. Har ikke sagt noe annet.

Siden du ikke forstår, så kan jeg forklare bedre. Jeg kjenner ikke at han spruter sæden sin inn i fitta mi. Jeg kan lese på kroppsspråket og lignende, men jeg kjenner altså ikke at sæden sprutes inni meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...