Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Signatur2

Hva gjør man når den nye kjæresten din har store problemer med å gå inn i et nytt forhold og hun lengter tilbake til eksen noen ganger? Vi har det veldig fint sammen men hun vil liksom ikke gi nok av seg selv og tar liksom ikke forholdet vårt alvorlig nok. Hun sier hun vil ha tid for seg selv nå, sikkert bra det. Men er så redd hun skal gå tilbake til eksen. Jeg er så sinnsykt glad i henne og familien osv. Hun gikk jo rett fra forholdet dems til meg, hun trenger sikkert litt tid for seg selv. Hun synes så synd på eksen hele tiden, og det virker som hun skal gi han en ny sjanse av den grunn. Føler jeg ikke klarer et brudd med henne. Jeg har gitt henne tid ikke maset på henne men stilt noen krav.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149099-forvirret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor synes kjæresten din synd på MR eks? Har du spurt hvorfor hun lengter etter han? Uansettså synes jeg at du er veldig tålmodig ut i fra det du skriver! Du gir dama di rom og forståelse.. ??? Ser hun hva du gir henne???Hvem vil vel inn i et forhold hvor det fokuseres mest på det "gamle"? Det er jo en ren ydmykelse på selvet, og vil bringe et hvert individ ned i bakken hvis det ikke stoppes. Det er kun du som kan gjøre noe med det.

Det et stort tegn psykisk på at hun ikke er den rette for deg. Lett på selvinnsikten, og kom deg videre. fordi du fortjener så mye bedre

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149099-forvirret/#findComment-949846
Del på andre sider

Gjest Signatur2

Hvorfor synes kjæresten din synd på MR eks? Har du spurt hvorfor hun lengter etter han? Uansettså synes jeg at du er veldig tålmodig ut i fra det du skriver! Du gir dama di rom og forståelse.. ??? Ser hun hva du gir henne???Hvem vil vel inn i et forhold hvor det fokuseres mest på det "gamle"? Det er jo en ren ydmykelse på selvet, og vil bringe et hvert individ ned i bakken hvis det ikke stoppes. Det er kun du som kan gjøre noe med det.

Det et stort tegn psykisk på at hun ikke er den rette for deg. Lett på selvinnsikten, og kom deg videre. fordi du fortjener så mye bedre

Fordi han er så lei seg, og hun har dårlig samvittighet ovenfor han. Men han er jo en ekspert i å gi henne dårlig samvittighet. Han har ikke vært noe snill med henne, ikke slått men vært veldig manipulerende og dominerende i forholdet dems, dette er hennes egne ord! Merker hun har problemer med å ta avgjørelser selv når det handler om enkle ting som: hvilken film vi skal se, åssen mat skal vi spise. Så hun har på mange måter blitt veldig avhengig av han til å ta avgjørelser. Men i arbeidet hennes er hun veldig flink til å ta avgjørelser så hun kan. Skal love deg at jeg er tålmodig, men klarer ikke annet en å fortsette. Jeg har bevisst ikke presset henne til noe, men føler kanskje at det er det som må til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149099-forvirret/#findComment-950086
Del på andre sider

Gjest Signatur2

Fordi han er så lei seg, og hun har dårlig samvittighet ovenfor han. Men han er jo en ekspert i å gi henne dårlig samvittighet. Han har ikke vært noe snill med henne, ikke slått men vært veldig manipulerende og dominerende i forholdet dems, dette er hennes egne ord! Merker hun har problemer med å ta avgjørelser selv når det handler om enkle ting som: hvilken film vi skal se, åssen mat skal vi spise. Så hun har på mange måter blitt veldig avhengig av han til å ta avgjørelser. Men i arbeidet hennes er hun veldig flink til å ta avgjørelser så hun kan. Skal love deg at jeg er tålmodig, men klarer ikke annet en å fortsette. Jeg har bevisst ikke presset henne til noe, men føler kanskje at det er det som må til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149099-forvirret/#findComment-950087
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Det blir ikke riktig å gå inn i et nytt forhold like etter et sånnt forhold. Da er man for skjør. Hun bør finne tilbake til seg selv først, hvis ikke blir det bare tull mellom dere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149099-forvirret/#findComment-950244
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har du vært sammen med denne dama? Og Hvor nylig er bruddet med hennes ex? Du bør nok la henne få tid til å tolke sine følelser og sortere ut tanker. Har hennes familie akseptert deg ? Hva mener eksen om deg? Du må nok komme med litt mer utfyllende informasjon dersom du er ute etter råd :)

zoofuz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149099-forvirret/#findComment-950256
Del på andre sider

Gjest Signatur2

Hvor lenge har du vært sammen med denne dama? Og Hvor nylig er bruddet med hennes ex? Du bør nok la henne få tid til å tolke sine følelser og sortere ut tanker. Har hennes familie akseptert deg ? Hva mener eksen om deg? Du må nok komme med litt mer utfyllende informasjon dersom du er ute etter råd :)

zoofuz

Har vært sammen et halvt år, men har vært mye sammen et års tid nå. Familien aksepterer meg og liker meg. Ut i fra det hun sier skjønner han at jeg er en bra kar, men han er på ingen måte ferdig med henne og er veldig sjalu. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149099-forvirret/#findComment-950492
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...