Gå til innhold

Forventninger forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Grynet36

Jeg er i 30-årene og ble for en del måneder siden sammen med en flott mann. I begynnelsen var han ivrig (jaktinstiktet?) på å treffes, men etter hvert er han mer tilbakeholden i forhold til hvor mye vi treffes. Vi treffes egentlig ikke mer sjelden, men det er på hans premisser - føler jeg. Han trener to Hele, noen ganger tre, kvelder i uken. Helgene trodde jeg var avsatt til oss (også sammen med andre), men i går (søndag) var han plutselig opptatt hele dagen med jobb og vennetrening. Jeg mener vi bør planlegge, men han mener det vel ikke er noe problem om vi ikke ses på en uke.

Har vi ulike behov - eller er han faktisk ikke så interessert? Leste med interesse et innlegg her om en kvinne som syntes mannen var for "myk". Min er ikke myk, men har også "myke" sider. Jeg er utrolig tiltrukket av han, han representerer mye av det jeg ser i en mann - men har er altså rimelig restriktiv på tiden han kan avsette til meg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149122-forventninger-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Vet ikke om dette er noen god ide i det hele tatt, men det er nå et forslag uansett...

Hva med at du begynner å planlegge dine ting på egenhånd du også da? At du over en periode planlegger venninnekveld, kino med venninner, reiser bord ei helg osv. Kanskje han da ser at det ikke fungerer hvis dere ikke planlegger sammen og tar hensyn til hverandre?

Du tenker sikkert at, ja men da får vi jo ALDRI sett noe til hverandre. Og det vil dere kanskje ikke, for en periode. Men kanskje det er det som skal til for at kjæresten din skal få opp øynene litt...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149122-forventninger-forhold/#findComment-950168
Del på andre sider

Vet ikke om dette er noen god ide i det hele tatt, men det er nå et forslag uansett...

Hva med at du begynner å planlegge dine ting på egenhånd du også da? At du over en periode planlegger venninnekveld, kino med venninner, reiser bord ei helg osv. Kanskje han da ser at det ikke fungerer hvis dere ikke planlegger sammen og tar hensyn til hverandre?

Du tenker sikkert at, ja men da får vi jo ALDRI sett noe til hverandre. Og det vil dere kanskje ikke, for en periode. Men kanskje det er det som skal til for at kjæresten din skal få opp øynene litt...?

Tror det kan hjelpe! at en kvinne "syter" av for liten tid sammen gjør at enkelte menn føler at felles tid blir et press og en forventning..

Vis han andre siden av saken:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149122-forventninger-forhold/#findComment-950287
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...