Gå til innhold

No som vi hadde det så fint

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken

Men han har jo full anledning til å ta med seg det barnet som har adresse hos ham om han flytter til den andre kanten av landet:(

Ja, hvis pappaen og 15 åringen vil det så. Jeg vil tro han får gå ungdomsskolen (neste skoleår) ferdig her så får han selv velge hvor han skal gå videregående.

Men jeg vil tro at pappaen velger å flytte uten barn. Han har gitt klart utrykk for at han ikke kan ha dem mer enn han har nå. Jeg foreslo 50/50 da vi skiltes, men det ble for mye for ham, det ville nemlig ødelegge for jobben hans.

Ja, hvis pappaen og 15 åringen vil det så. Jeg vil tro han får gå ungdomsskolen (neste skoleår) ferdig her så får han selv velge hvor han skal gå videregående.

Men jeg vil tro at pappaen velger å flytte uten barn. Han har gitt klart utrykk for at han ikke kan ha dem mer enn han har nå. Jeg foreslo 50/50 da vi skiltes, men det ble for mye for ham, det ville nemlig ødelegge for jobben hans.

Det var bra. Jeg har nemlig blitt truet med at faren vil ta med seg ungen i en slik anledning og det var ikke en god følelse.

Det du egentlig sier er at du er lei deg for at du ikke blir kvitt barna mer. Ikke mer fri helger.. Tenkt på det FØR du fikk barn kanskje??

Tåpelig innlegg. Tror ikke hun tenker slik i det hele tatt. Men det er klart det er vanskelig å være alene om omsorgen. Spesielt hvis ungene ikke er så mye hos faren.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...