Gå til innhold

er det mulig å bli gravid uten at mannen har hatt orgasme?

Anbefalte innlegg

Gjest kovac

Lurer på om det er mulig at en kan bli gravid uten at mannen har hatt orgasme. Kan det komme noen dråper sæd underveis i samleiet, selv om vi aldri fullførte samleiet?

Er redd jeg er gravid, da jeg har vært kvalm og fikk brunnlig utflod/ blødning ca. 1 uke etter samleiet( varte i 3 dager). Er ca.10 dager til jeg egentlig skal ha menstruasjonen (har alltid hatt regelmessig menstruasjon). Graviditetstesten var negativ, men det er ennå for tidlig å ta den. Håper noen kan svare meg!

Fortsetter under...

Ja, prevensjonsmetoden"hoppe av i svingen" (at han ikke har utløsning inne i deg, men at dere har samleie uten kondom) vil medføre stor risiko for befruktning. Det kommer væske ut fra penis under hele samleiet, som ofte inneholder sæd.

Annonse

Gjest mor i sep

jeg og min partner har brukt "hopp av i svingen" metoden i 6 år uten at jeg ble gravid. (helt til nå)

men det er klart..noen kan være uheldig og garantien for å bli og ikke bli gravid er 50-50.

om du ikke vil bli gravid bør du nok tenke på prev. neste gang=)

Gjest kovac

jeg og min partner har brukt "hopp av i svingen" metoden i 6 år uten at jeg ble gravid. (helt til nå)

men det er klart..noen kan være uheldig og garantien for å bli og ikke bli gravid er 50-50.

om du ikke vil bli gravid bør du nok tenke på prev. neste gang=)

Vi brukte ikke hopp av i svingen metoden. Den kjenner jeg til. Vi låg bare og koste, og vi fikk aldri orgasme verken inni eller utenfor. Vi var aldri på nippet til å få det heller. Det er bare derfor jeg lurer på om det går an å bli gravid når vi bare ligger slik og koser og ikke prøver å fullføre et samleie.

Gjest Ugga Bugga

Vi brukte ikke hopp av i svingen metoden. Den kjenner jeg til. Vi låg bare og koste, og vi fikk aldri orgasme verken inni eller utenfor. Vi var aldri på nippet til å få det heller. Det er bare derfor jeg lurer på om det går an å bli gravid når vi bare ligger slik og koser og ikke prøver å fullføre et samleie.

"Hoppe av i svingen" betyr at mannen trekker seg ut før det går for ham.

Uansett om han ikke var "på nippet" til å komme, er det fortsatt en viss risiko for graviditet, hvis han har hatt penisen inni deg.

Men sjansen er ikke så stor, så sannsynligvis er du ikke gravid.

Gjest mor i sep

okey, men det er fremdeles 50-50 sjangse for at det kan ha skjedd noe.

ta en test om mensen uteblir=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...