Gå til innhold

Hvordan få x-typen tilbake????????

Anbefalte innlegg

Gjest Blir gal av dette
Skrevet

Det har vært slutt mellom meg og samboren min i snart 3 mnd. Vi har kontakt, sender sms, prater på tlf og møtes av og til.. Jeg savner han så og vil ha han tilbake,, det var han som gjorde det slutt... jeg har spurt han flere ganger om han vet om vi kommer til å bli sammen igjen.

Han vet hva jeg føler for han,,, men han sier: Jeg vet ikke akkurat nå,,, og det hjelper ikke at du maser om dette.... han sier også at han savner meg, tenker på meg og er glad i meg..... Derfor skjønner jeg ikke hvorfor han ikke vil prøve på nytt???

Vi har sex innimellom også,, vet det er veldig dumt av meg, men jeg er jo fortsatt glad i han og det er ikke så lett å stå i mot....

Alt jeg vil er å ha han tilbake,, jeg har prøvd å møtt andre gutter, men jeg klarer ikke la vær å tenke på min X

Er det noen som vet hvordan jeg skal få han tilbake???

Skal jeg kutte ut kontakten fulstendig med han? Får han opp øynene da? eller skal jeg dukke opp med en fyr? Blir han sjalu da??? uff, vet ikke hva jeg skal gjøre.

Vet bare at jeg elsker han og vil vi skal prøve på nytt...

Trenger sårt noen gode råd....HJELP!!!

skorpionfisken
Skrevet

Gi deg!

Det er slutt!

Hadde han villet komme tilbake til deg så hadde han gjort det. Han vet jo at du vil. Han sier de tingene han sier til deg fordi han er for snill til å klare å si rett ut at hør her, det er slutt og jeg kommer aldri tilbake. Han synes synd i deg, derfor jatter han med deg. Også når det gjelder sexen. Det nytter ikke å sutre og be ham tilbake.

Du må komme videre, og det gjør du ikke ved å dvele med fortiden. Det gjør du ikke ved å ha sex med ham. Ras fra deg, kjeft og gråt, hulk og hyl, få ham ut av blodet og bli ferdig med det.

Om du kommer videre, lever ditt eget liv, blomstrer opp og viser at du er sterk. Da kan det være at han ser på deg med andre øyne. Men da er det slett ikke sikkert du vil ha ham lenger.

Skrevet

Han har sagt rett ut til deg at det ikke blir bedre ved at du maser. Så slutt med det.

Ta avstand. Ikke ha sex med han. Det gjør det bare verre for deg. Han gjorde det slutt med deg, men har sex med deg allikevel. Gutten får i pose og sekk!! Han har det sikkert skitbra!

Lukk smekken, og ikke mas.

Vil han være sammen med deg, så kommer han tilbake.

Men ikke sitt og vent på han.

Finn på ting med venner. Vis at du har det bra.

Lykke til.

serendipity
Skrevet

Han har sagt rett ut til deg at det ikke blir bedre ved at du maser. Så slutt med det.

Ta avstand. Ikke ha sex med han. Det gjør det bare verre for deg. Han gjorde det slutt med deg, men har sex med deg allikevel. Gutten får i pose og sekk!! Han har det sikkert skitbra!

Lukk smekken, og ikke mas.

Vil han være sammen med deg, så kommer han tilbake.

Men ikke sitt og vent på han.

Finn på ting med venner. Vis at du har det bra.

Lykke til.

Helt enig :-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Det er mye du kan gjøre.

1. For det første kan du slutte å ha sex med han - uansett. Kanskje smører han deg og lar deg gå i et lite håp kun for å få sex. Uansett så tjener du ingen ting på det. Når du ikke lenger gir han den muligheten, så ser du hvordan han reagerer.

2. Det er alltid en god ting det at man må få det bra med seg selv og dyrke sitt eget liv. Da kommer de fleste eksene tilbake, angrer og vil ha mer.

3. Du kan selvfølgelig finne deg en ny gutt og se hvordan han reagerer da. Mange kommer tilbake når de blir sjalu.

MEN!!! Vil DU egentlig ha en fyr som ikke vil ha deg uten at du er nødt til å følge disse retningslinjene? Vil DU hele tiden være nødt til å være spennende, akkurat passe som han ønsker, så han ikke skal gå lei og få lyst på noe annet? Med mindre du er ekstremt submissive og han har spesifisert dette, så tviler jeg sterkt på at det vil bringe dere noe nærmere ekte kjærlighet. Vil du ikke heller ha noen som tar deg for den du er og et forhold hvor du ikke trenger å spille spill?

Har han derimot spesifisert noe med deg/din atferd han ikke taklet, (f.eks. hadde for dårlig selvtillit, var ekkel med han ---) og du vet det er noe du kan gjøre noe med det uten å svikte deg selv... men du nevner ikke noe om dette, så det virker ikke som om det er det det står og går på.

Gjest tjohooo
Skrevet

Gi deg!

Det er slutt!

Hadde han villet komme tilbake til deg så hadde han gjort det. Han vet jo at du vil. Han sier de tingene han sier til deg fordi han er for snill til å klare å si rett ut at hør her, det er slutt og jeg kommer aldri tilbake. Han synes synd i deg, derfor jatter han med deg. Også når det gjelder sexen. Det nytter ikke å sutre og be ham tilbake.

Du må komme videre, og det gjør du ikke ved å dvele med fortiden. Det gjør du ikke ved å ha sex med ham. Ras fra deg, kjeft og gråt, hulk og hyl, få ham ut av blodet og bli ferdig med det.

Om du kommer videre, lever ditt eget liv, blomstrer opp og viser at du er sterk. Da kan det være at han ser på deg med andre øyne. Men da er det slett ikke sikkert du vil ha ham lenger.

Nåh, det er nå slettes ikke sikkert at han sier det for at han er for SNILL. Kanskje heller for å få henne til å gå rundt med et lite håp...så kan han få sex.. så kan han komme tilbake etter hvert når det passer han (les: funket ikke med andre jenter)...hun burde nok definitivt gråte og rase ja, for slike gutter er ikke noe gøy.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Gi deg!

Det er slutt!

Kjenner meg igjen her ja... Har et ganske turbulent forhold til min eks...Har lyst til å ha ham tilbake på samme tid som jeg ikke vil...Vanskelig. Forskjellen er at jeg (ganske sikkert) får min tilbake, dersom jeg går inn for det. Lykke til!

Gjest tjohooo
Skrevet

Kjenner meg igjen her ja... Har et ganske turbulent forhold til min eks...Har lyst til å ha ham tilbake på samme tid som jeg ikke vil...Vanskelig. Forskjellen er at jeg (ganske sikkert) får min tilbake, dersom jeg går inn for det. Lykke til!

Velkommen i klubben ;)

Gjest blir gal av dette
Skrevet

Takker for alle svar...

Vet at det er dumt av meg å gå å håpe på at han skal ta meg tilbake... at jeg burde bare glemme han, jeg fortjener noe bedre,, men det er ikke så lett.. Jeg elsker han og vi hadde det faktisk bra sammen på alle måter de 2 1/2 årene vi var sammen.

Det er det som er så vondt, jeg har ikke fått noen ordentlig grunn til hvorfor det ble slutt...

Jeg prøver å være sterk for hver dag som går, prøver å la vær å ringe han, selv om jeg har veldig lyst.. det blir til at jeg sitter å gråter i steden... jeg vil så gjerne ha livet mitt tilbake,, føler at livet ikke er verdt å leve lenger.... Jeg blir irritert over meg selv over at jeg lar han ødlegge livet mitt....

Men hvorfor kan han ikke være såpass mann da å si det til meg hvis han vet at vi ikke kommer til å bli sammen igjen,, selvfølgelig er det vondt å høre det, men da kan jeg på en måte komme meg videre.... Nå lever jeg fortsatt i håpet om at vi kan bli et par igjen å få det bra.

Det gjør vondt hver gang jeg besøker han,, han bor fortsatt i leiligheten vi hadde sammen,,,

Han har fortsatt bilde av oss to oppe, så jeg må da fortsatt bety noe for han, mer enn bare sex???

Åh, er ganske fortvila, har mest lyst til å ringe han her og nå og få prata ut om dette en gang for alle... stille han et ultimatum enten får vi prøve på nytt eller så er det bye,bye for alltid,,,, klarer ikke dette lenger, det er et følelsesmessig h.......!!!!!

Gjest tjohooo
Skrevet

Takker for alle svar...

Vet at det er dumt av meg å gå å håpe på at han skal ta meg tilbake... at jeg burde bare glemme han, jeg fortjener noe bedre,, men det er ikke så lett.. Jeg elsker han og vi hadde det faktisk bra sammen på alle måter de 2 1/2 årene vi var sammen.

Det er det som er så vondt, jeg har ikke fått noen ordentlig grunn til hvorfor det ble slutt...

Jeg prøver å være sterk for hver dag som går, prøver å la vær å ringe han, selv om jeg har veldig lyst.. det blir til at jeg sitter å gråter i steden... jeg vil så gjerne ha livet mitt tilbake,, føler at livet ikke er verdt å leve lenger.... Jeg blir irritert over meg selv over at jeg lar han ødlegge livet mitt....

Men hvorfor kan han ikke være såpass mann da å si det til meg hvis han vet at vi ikke kommer til å bli sammen igjen,, selvfølgelig er det vondt å høre det, men da kan jeg på en måte komme meg videre.... Nå lever jeg fortsatt i håpet om at vi kan bli et par igjen å få det bra.

Det gjør vondt hver gang jeg besøker han,, han bor fortsatt i leiligheten vi hadde sammen,,,

Han har fortsatt bilde av oss to oppe, så jeg må da fortsatt bety noe for han, mer enn bare sex???

Åh, er ganske fortvila, har mest lyst til å ringe han her og nå og få prata ut om dette en gang for alle... stille han et ultimatum enten får vi prøve på nytt eller så er det bye,bye for alltid,,,, klarer ikke dette lenger, det er et følelsesmessig h.......!!!!!

Kjenner jeg blir irritert på hvordan mange gutter er. De skal ha et forhold, så går de lei, som regel etter et par år, og tenker minimalt på hva som virkelig teller her i verden. Tror de har det så altfor lett.

skorpionfisken
Skrevet

Takker for alle svar...

har mest lyst til å ringe han her og nå og få prata ut om dette en gang for alle... stille han et ultimatum enten får vi prøve på nytt eller så er det bye,bye for alltid,,,,

Gjør det!

Da kanskje du lettere kommer videre, uansett svar.

Gjest Blir også gal
Skrevet

Har jeg skrevet dette innlegget i søvne eller? Akkurat som om det skulle vært meg jo, absolutt alt stemmer. Hmmm... mystisk..

Gjest Daisy
Skrevet

Jeg tror nesten du bare må prøve å komme over han. Og du har rett - å ha sex med han gjør ikke saken bedre. Han har nok også rett i at å mase ikke gjør sakene bedre. La han nå få litt tid til å savne deg. Kanskje han gjør det, kanskje ikke.

Gjest Daisy
Skrevet

Takker for alle svar...

Ingen ordentlig grunn til at det ble slutt, sier du? Hva er ordentlige grunner da?

Kan jo være følelsene hans bare er sloknet. Trenger ikke være noen grunn sånn sett.

Gjest Big Mac
Skrevet

Kjenner jeg blir irritert på hvordan mange gutter er. De skal ha et forhold, så går de lei, som regel etter et par år, og tenker minimalt på hva som virkelig teller her i verden. Tror de har det så altfor lett.

Og jeg som trodde det var jenter som var sånn ;-)

Gjest tjohooo
Skrevet

Og jeg som trodde det var jenter som var sånn ;-)

Tja, da har du nok stort sett møtt de jentene slike gutter forlater oss andre jentene til fordel for ;)

Gjest kopps
Skrevet

Det er ingen som sier at du skal være over eksen din i løpet av tre måneder.

Det tar lang tid å "slette" alle minner og følelser for en person en har delt så mye med.

Cluet er bare å ta det fullstendig med ro. Et forhold som har tatt slutt og så begynner igjen, ender i 99 prosent av tilfellene godt, for det finnes alltid en grunn til at det tar slutt, og dette vil ligge som et åpent sår i forholdet.

Bare slutt å ta kontakt med ham, forsøk å gjør ting du har lyst. Finn en hobby som tar mye av din tid.

For all del ikke bli desperat. Ikke ring og send melding til ham i hytt og pine.

Og ikke ha sex med ham mer. Det er det dummeste en gjør. Ikke rart du ikke kommer over han, når han ikke gir deg sjansen til å gjøre det.

Han bruker deg. Ikke gjør deg til et offer.

Skrevet

Han har det i alle fall fint! Har en elskerinne som han kjenner godt og kan kikke på og ha seg med andre kvinner i tillegg.

Glem ham! Kutt ut sexen med ham og prøv å konsentrer deg om å leve ditt eget lit, ikke hans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...