Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjemme allerede? Var det gøy på landet? ;o)

Det var utrolig slitsomt.

Men det var deilig med ferdig mat og ikke noe husarbeid.

Og så var den den røykinga da. Av 13 stykker var det 11 som frøs på seg urinveisinfeksjon. Vi satt der ute i kulda og frøs ;o)

Og bare bønder som ikke kunne nyte en cafe latte på cafe :o(

Men det var jo mye som foregikk da så det var ikke tid å kjede seg. Men jeg skjønner at jeg er a city girl.

Annonse

mariaflyfly

Det var utrolig slitsomt.

Men det var deilig med ferdig mat og ikke noe husarbeid.

Og så var den den røykinga da. Av 13 stykker var det 11 som frøs på seg urinveisinfeksjon. Vi satt der ute i kulda og frøs ;o)

Og bare bønder som ikke kunne nyte en cafe latte på cafe :o(

Men det var jo mye som foregikk da så det var ikke tid å kjede seg. Men jeg skjønner at jeg er a city girl.

Hehe! Akkurat som om det var noe å være i tvil om! ;o) Fint å se nicket ditt igjen, ihvertfall! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...