Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kun hatt sex med en person,kjærsten min, og han har heller ikke vært sammen med noen andre. Vi bruker ikke kondom (jeg går på p-piller). Når han kommer inni meg, renner all sæden ut igjen med en gang, og vi kan aldri ha sex uten å ha en dorull eller lignende i nærheten! Sæden renner ofte i ett helt døgn etterpå, og det er veldig upraktisk for å si det sånn!

Det er jo ikke så mange andre plasser sæden kan gjøre av seg, så det er vel helt naturlig at den kommer ut igjen, men jeg lurte på om noen kunne fortelle meg at dere har det på samme måte?!! Det er helt vanlig, vel? Trenger bare en bekreftelse, for vi vet ikke...vi har bare vært borti hverandre.

Takk...

Gjest waldemar
Skrevet

Helt normalt. Sæden får veldig fort en tynnere(renner lett) konsistens når den kommer ut. Hvor tror du væsken skulle gjøre av seg, hvis den ikke skulle renne ut?

Gjest Daisy
Skrevet

Helt normalt, som Waldermar skriver under her.

Skrevet

Har det samme problemet jeg. Før hadde jeg også irritasjon i skjeden pga av sæden, men det er gått over. Pleier å gå rett i dusjen etterpå jeg, hvis det lar seg gjøre.

Gjest en mulighet
Skrevet

Du kan jo stikke en snartur på toalettet etter samleie.

fuji1365380447
Skrevet

Helt vanlig med dorull på sengekanten her i gården. Har vi glemt det, blir det gjerne noen akrobatiske øvelser mens han ennå er inni meg, for å få tak i noe å tørke med.

Ingen av oss gidder å ligge på flekken, og vi liker ikke sølet...

Skrevet

Den renner ut ja, og har dere ikke papir i nærheten kan du jo bare knipe igjen og gå på do og slippe det ut der.

Lønner seg å tisse etter samleie uansett, for å fohindre evt urinveisinfeksjon.

Skrevet

...det er bare på film det hele ser så enkelt og ikke grisete ut... :o)

Gjest pippi strømpe
Skrevet

ja dte er normalt. men et døgn etterpå? du bør gå i dusjen etter sexen, så vakser du deg nedentil for å få ut spermen. da slipper du lukten som setter seg og du slipper å "leke" unødvendig i et døgn etterpå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...