Gå til innhold

Er stor aldersforskjell av betydning?

Anbefalte innlegg

Gjest PæreBelleHelene

Har i et halvt år truffet en mann som er 14 år eldre enn meg. Jeg føler meg veldig usikker på forholdet, men kan ikke helt sette fingeren på hva det. Han burde være drømmeekspemplaret av en mann! Han er vakker, snill, veldig omsorgsfull og en deilig elsker. Han er veldig ungdommelig. Jeg forsøker å finne ut av hva det er, men tror rett og slett ikke at de rette følelsene er der. Jeg vet ikke hvorfor, men det går uansett ikke an å tvinge de fram heller. Kanskje befinner vi oss på forskjellige stadier her i livet? (Men vi har til felles at vi begge har barn, og begge har vært gjennom en skilsmisse). Er det slik at like barn leker best? (Hva betyr alder i dette utsagnet?) Jeg er 34 år. Må legge til at jeg bryr meg jo om han, og er veldig glad i ham. Men selv om jeg liker sexen, føler jeg ikke for å være kjæreste med ham. (Venn og elsker?) Han vil vite nå hva det blir til. Han er usikker og utilpass, og det er jo forståelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149453-er-stor-aldersforskjell-av-betydning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skorpionfisken

Jeg tror ikke aldersforskjellen er årsaken til at du føler at du ikke elsker ham nok. Det skal jo litt til å klaffe helt med en mann, og enten elsker man eller man elsker ikke.

Du ville nok hatt samme følelsene om han var like gammel som deg.

Selv er jeg 11 år yngre enn sambo, og det innvirker ikke på mine følelser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...