Gå til innhold

Rare lyder fra vagina under samleie!

Anbefalte innlegg

Gjest kovac

Av og til når jeg er skikkelig opphisset når vi har sex kommer det luft ut fra vagina, høres ut som prompelyder. Dette er skikkelig flaut og en stor "turn off". Mannen min sier at det er helt normalt, men jeg syns likevell det er ekkelt. Noen gode råd å komme med for å ungå dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149459-rare-lyder-fra-vagina-under-samleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen

Syns det er rare lyder overalt jeg, når vi har sex... :-)

Men ja, det er nok HELT normalt og bare å flire av. Etterhvert blir du vant til at det bare er sånn og slutter å tenke over det. Og helt sikkert kjæresten din også :-) Vi tenker veldig lite over det hvertfall.

Annonse

petter smart

tror det stemmer

Basert på hva da?

Det har ingenting med å ha født å gjøre.

Det oppstår dersom mannen trekker seg langt ut og dermed presser luft inn i skjeden. Dersom hans penis er liten i forhold til hennes vagina så kan dette medvirke til og/eller forverre problemet. Det er nok derfor mange tror at det å føde fører til slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...