Gå til innhold

Hjelp til oversettelse

Anbefalte innlegg

Andreas Baader
Skrevet

Hva menes egentlig med utsagnet nedenfor? Jeg tror jeg trenger hjelp med å få det oversatt til marsiansk.

"Du må være Mann med stor M, for selv om jeg er tøff, trenger jeg en som kan ta litt vare på meg, være god gammeldags mann, slik at jeg kan fortsette å være feminin Kvinne med stor K."

Gjest Menst jeg venter på sommeren
Skrevet

Hvor finner du dette innlegget da? Bedre med en link

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Dette var da ikke noe vanskelig å forstå?

Nei, igrunnen ikke..

Skrevet

Klarere kan det vel ikke sies? Dessuten er det vel alle kvinners drøm... Hun vil ha en stødig fyr av den gamle gode sorten. Men ikke la deg lure, hun vil nok også ha en som legger ned doringen etter seg.

Skrevet

Hun ønsker å bli tatt vare på, bli beskyttet litt, men ikke for mye. Hun ønsker du skal åpne dører for henne og trekke ut stolen for henne, men du skal samtidig la henne være en sterk kvinne som klarer det meste selv.

Skrevet

Det betyr ganske enkelt at det er du som må legge om dekk, klippe pleenen, måke snø og mekke bil....., siden hun er tøff, så kan du ikke regne med de helt store huslige sysslene fra den kanten, så i tillegg må du nok også vaske opp, gjøre rent, stryke, vaske tøy, bake, lage mat etc etc

;)

petter smart
Skrevet

Hun skal, som de fleste kvinner, ha i både pose og sekk.

Du skal være beskyttende, ta deg av oppgaver, være dominerende og ta ansvaret, osv når det passer henne. Mens du skal la henne bestemme selv og gjøre ting selv når det passer henne.

Ikke lett dette her.

Gjest tjohooo
Skrevet

Bare ikke prøv å være noe du egentlig ikke er.

Gjest LucySky
Skrevet

Nei, igrunnen ikke..

Det er i alle fall ikke Ulrikke Meinhof.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...