Andreas Baader Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hva menes egentlig med utsagnet nedenfor? Jeg tror jeg trenger hjelp med å få det oversatt til marsiansk. "Du må være Mann med stor M, for selv om jeg er tøff, trenger jeg en som kan ta litt vare på meg, være god gammeldags mann, slik at jeg kan fortsette å være feminin Kvinne med stor K." 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hvor finner du dette innlegget da? Bedre med en link 0 Siter
siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Dette var da ikke noe vanskelig å forstå? Nei, igrunnen ikke.. 0 Siter
Cumbria Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Klarere kan det vel ikke sies? Dessuten er det vel alle kvinners drøm... Hun vil ha en stødig fyr av den gamle gode sorten. Men ikke la deg lure, hun vil nok også ha en som legger ned doringen etter seg. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hun ønsker å bli tatt vare på, bli beskyttet litt, men ikke for mye. Hun ønsker du skal åpne dører for henne og trekke ut stolen for henne, men du skal samtidig la henne være en sterk kvinne som klarer det meste selv. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Det betyr ganske enkelt at det er du som må legge om dekk, klippe pleenen, måke snø og mekke bil....., siden hun er tøff, så kan du ikke regne med de helt store huslige sysslene fra den kanten, så i tillegg må du nok også vaske opp, gjøre rent, stryke, vaske tøy, bake, lage mat etc etc 0 Siter
petter smart Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Hun skal, som de fleste kvinner, ha i både pose og sekk. Du skal være beskyttende, ta deg av oppgaver, være dominerende og ta ansvaret, osv når det passer henne. Mens du skal la henne bestemme selv og gjøre ting selv når det passer henne. Ikke lett dette her. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Bare ikke prøv å være noe du egentlig ikke er. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 10. juni 2004 Skrevet 10. juni 2004 Nei, igrunnen ikke.. Det er i alle fall ikke Ulrikke Meinhof. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.