Gå til innhold

Tenk om han har gjort noen gravid, da?!

Anbefalte innlegg

Gjest urolig nå

Er sammen med en mann som er litt over 30. Han har tidligere hatt en del tilfeldig sex. jeg har spurt ham om han har beskyttet seg, han har sagt at jentene har hatt p-piller, eller de gangene de har sagt nei, så har han brukt kondom.

Nå lurer jeg på hvordan han kan være så sikker på at ingen er blitt gravide?

Har du noengang tenkt på det, at enkelte jenter ligger med tilfeldige fyrer nettopp FOR å bli gravid?

Tenk om han har et barn der ute ett eller annet sted..?

Dette har slått meg nå. Og nå har han gifte-tanker om meg...så jeg kjenner dette nå kommer og gjør meg urolig.

KAN det være en sjans for at noen ble gravide? Han sier også at han noen ganger har ringt dem siden for å høre om alt har gått greit i fht graviditet.

Hjelpes..dette er ikke så gøy, men kanskje unødvendig å frykte...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149530-tenk-om-han-har-gjort-noen-gravid-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

petter smart

De jentene som knuller på hvem som helst for å bli gravide tropper alltid opp 9 måneder senere og krever barnebidrag. Så lenge han ikke betaler dette så er han nok neppe far.

Jeg ville vært mer bekymret for kjønnssykdommer og hans forhold til sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...