Gå til innhold

Penis størrelse....veit at noen skreiv detta før...men gidder ikke å lete b

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dette varierer vel akurat som høyden på personer osv. ikke d at jeg har peil men d høres jo logisk ut gjør d ikke? men d er ganske kjipt at d er sånn skal være enig med deg der.. selv har jeg bare 14cm, selv om de jeg har lugget meg har sagt at d er nok så føler jeg meg alikevel litt liten. er ikke størreslen som betyr mest men hvordan man bruker den.. ?!

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det kommer nok i første rekke an på hvordan dere måler redskapen. Målefeil forklarer mye av differansen, hvis det er til noen trøst.

Men selvsagt er det også individuelle forskjeller, på samme måte som kroppshøyden. Noen er 196 cm høye, andre er 184. Stort sett er det høy korrelasjon mellom høyden og lengden av penis, men ikke alltid. Mønstret er med andre ord broget, men med statistiske tendenser.

Men hvorfor er du så bekymret for dette? Spiller det noen stor rolle om den er 19 eller 14 cm? Begge deler er nok til det naturen har ment med penisen din, nemlig at du skal kunne kvittere sæd i jentas skjede.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...