Gå til innhold

Kvinnen i hans liv...

Anbefalte innlegg

Gjest katrine norland
Skrevet

Jeg har en kjærest som jeg har vært sammen med i et år nå, "datet" i nesten to. Vi hadde begge kommet ut av langvarige forhold så vi ble ikke sammen med en gang.

Nå har han ved noen anledninger kalt meg kvinnen i mitt liv, og det liker jeg jo å høre:) Vil det da si at jeg er den "beste" han har hatt på en måte, at jeg er den "rette"?

Vet at det ikke har noe å bety, fortid er fortid osv, men var bare at i den første tiden vi "datet" hang han masse igjen i exen, og jeg følte hele tiden at hun egentlig var kvinnen i hans liv, og at jeg var nummer to. Hun dumpa han.

Kommentarer?

Skrevet

Han kan ha følt at den forrige kjæresten var kvinnen i hans liv, men nå føler han at det er deg som er kvinnen i hans liv.

Vi mennesker har heldigvis evnen til å bli glad i flere enn en.

At han hang igjen i ex`en viser bare at han er et menneske med følelser.

Nå er det deg disse følelsene er rettet mot.

Gjest petronalla
Skrevet

Han kan ha følt at den forrige kjæresten var kvinnen i hans liv, men nå føler han at det er deg som er kvinnen i hans liv.

Vi mennesker har heldigvis evnen til å bli glad i flere enn en.

At han hang igjen i ex`en viser bare at han er et menneske med følelser.

Nå er det deg disse følelsene er rettet mot.

Tror du ikke mer det er sånn at han nå ser hvor mye bedre hun nye er? At han ser at hun virkelig er kvinnen med stor K?

Var sånn for meg og ex, trodee han var mannen i mitt liv, men nå med min nye ser jeg jo hvor mye bedre alt stemmer, og at han virkelig er Mannen i mitt.

Skrevet

Tror du ikke mer det er sånn at han nå ser hvor mye bedre hun nye er? At han ser at hun virkelig er kvinnen med stor K?

Var sånn for meg og ex, trodee han var mannen i mitt liv, men nå med min nye ser jeg jo hvor mye bedre alt stemmer, og at han virkelig er Mannen i mitt.

Jo du har rett. Det kan være slik,har jo opplevd det jeg og mannen min også.

Men jeg mente bare og si at det godt kan være at han følte at ex-kjæresten var kvinnen i hans liv den gang de var sammen,men at hun ikke er det lenger,og dermed ikke er noen trussel som katrine behøver å tenke på.

Gjest petronalla
Skrevet

Jo du har rett. Det kan være slik,har jo opplevd det jeg og mannen min også.

Men jeg mente bare og si at det godt kan være at han følte at ex-kjæresten var kvinnen i hans liv den gang de var sammen,men at hun ikke er det lenger,og dermed ikke er noen trussel som katrine behøver å tenke på.

Enig i at hun ikke behøver å bekymre seg over exen hans mer. Såfremt ikke menn bare sier sånn da, men det gjør vel ikke de heller :)

Gjest tjohooo
Skrevet

Sett handling foran ord, uansett..

Gutter/menn kan si det mest utrolige, nytter ikke alltid å prøve å tolke det de sier.

Skrevet

Jeg syns du burde ta det som en stor kjærlighetserklæring jeg! :)

Å tenke og gruble for mye over tidligere forhold og ekser fører sjeldent til noe bra ... Ok, så følte han kanskje tidligere at forrige kjæresten hans var kvinnen i hans liv, (det er vel naturlig å føle når man er i et forhold) men det forholdet er slutt, og nå er det du som er den viktigste for han. :D

Nyt kjærligheten! :D

Skrevet

Han behøvde ikke sagt disse ordene til deg vet du, hvis han ikke mente det. Da hadde han antagelig latt være å si noe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...