Gå til innhold

Hadde dere hatt noe imot dette?

Anbefalte innlegg

Gjest kameron dag
Skrevet

Har skjønt at kjæresten min er litt opptatt av å se på andre damer. Greit nok så lenge jeg ikke plages av det, men det føler jeg at jeg gjør innimellom.

En gang vi så på tv og det var 8-10 smellvakre damer i bikini i et boblebad utbrøt han åh.. der skulle man ha vært.. veldig huggelig å høre at han gjerne skulle boltret seg oppi med damene..

Han kommenterer også damer som ser ut til å ha hengepupper, selv om jeg synes damene er vakre og ser fine ut.

Selv liker jeg ikke mine små litt slappe pupper, noe han nok vet..

I tillegg i forbindelse med extreme makeover sier han som regel alltid at kvinnene kunne trengt litt større pupper, selv om det er tydelig de har mye mer enn meg..

Han sier som regel også, oi naken dame om det er det på TV, eller oi pulings om to begynner å kysse på tv. Han kommenterer også alltid at mannen sikkert er kåt, om en mann på film snakker med ei fin dame eller ser på henne..

Føler ved dette at han ikke liker og respekterer meg og hvordan jeg ser ut selv om han også gir meg masse komplimenter.

Synes dere han har vanlig og "høflig" oppførsel? Han er 28 forresten og jo litt barnslig...

skorpionfisken
Skrevet

Min er 48 år og tydeligvis like barnslig.

Og, ja jeg finner meg i det, men samtidig kommenterer jeg menn på samme måte.

En lekker mann på TV får ikke passere uten at jeg sukker høyt og sier "Jeg skulle ikke nevnt betaling..."

Clue1365380406
Skrevet

Lurte på om han fortsatt var i tenårene helt til jeg så nederst i innleggget ditt at han er 28......LITT BARNSLIG??

Han kommer med slike standardfraser som tenåringer gjør, og skjønner tydeligvis ikke bedre!

Tror du skal bekymre deg mer for at han ikke er voksen enn kommentarene hans.

Alle menn/gutter ser på damer, og vi ser på dem. Ikkeno rart i det. Imidlertid burde han lære å holde kommentarene for seg selv.

Du kan jo ta igjen med samme mynt, begynne å kommentere menn....lurer på om han ikke lærer da?

Tror heller ikke du trenger å bekymre deg for puppene dine. De kommentarene han kommer med er innlært fra mange år tilbake, og trenger ikke å bety noe som helst.

Skrevet

Han høres temmelig barnslig ut ja. Hadde jeg elsket ham så hadde jeg nok ikke giddet bry meg, forutsatt at han viste at han elsket meg også.

Hadde forholdet vært litt på halv tolv så hadde jeg nok sett meg om etter noe mer modent.

Gjest kameron dag
Skrevet

Min er 48 år og tydeligvis like barnslig.

Og, ja jeg finner meg i det, men samtidig kommenterer jeg menn på samme måte.

En lekker mann på TV får ikke passere uten at jeg sukker høyt og sier "Jeg skulle ikke nevnt betaling..."

Jeg har ikke selv noeninteresse av å kommentere menn da jeg ikke synes det vises særlig mange lekre menn på tv. Og de er i allefall aldri nakne..

Jeg ser faktisk ikke noe vakkert i andre enn kjæresten jeg.. kjipt sikkert, men sånn er det nå.. Uansett ville jeg aldri vært så respektløs at jg kommenterte de, vet han har litt komplekser for kroppen sin han også, så det hadde jo vært slemt.

Men jeg begynner jo å lure på om jeg må begynne for at vi skal likestilles.. kanskje han toner det ned da?

skorpionfisken
Skrevet

Jeg har ikke selv noeninteresse av å kommentere menn da jeg ikke synes det vises særlig mange lekre menn på tv. Og de er i allefall aldri nakne..

Jeg ser faktisk ikke noe vakkert i andre enn kjæresten jeg.. kjipt sikkert, men sånn er det nå.. Uansett ville jeg aldri vært så respektløs at jg kommenterte de, vet han har litt komplekser for kroppen sin han også, så det hadde jo vært slemt.

Men jeg begynner jo å lure på om jeg må begynne for at vi skal likestilles.. kanskje han toner det ned da?

Det hjalp overfor min sambo. Etter hvert som jeg tok opp tråden og kommenterte på linje med hva han gjorde, så ble han først snurt, og så skjønte han hva jeg gjorde. Det hjalp litt sier jeg, ikke helt. Vi kommenterer ennå lekkerbiskener av begge kjønn.

Det morsomste var da han kommenterte en lekker jente, og jeg sa at hun ikke helt var min type. Da gapte han til meg...

serendipity
Skrevet

Svært barnslig!!! Typen kan også i selskap med andre menn utbryte "ja der skulel man ha vært" om han ser 10 vakre damer i bikini. Han ville aldri sagt det om det bare var meg og han der. Som Lillemus sier. Har dere et godt forhold forøvrrig så hadde det ikke vært noe stort problem.

Gjest kameron dag
Skrevet

Han høres temmelig barnslig ut ja. Hadde jeg elsket ham så hadde jeg nok ikke giddet bry meg, forutsatt at han viste at han elsket meg også.

Hadde forholdet vært litt på halv tolv så hadde jeg nok sett meg om etter noe mer modent.

Jeg tror jeg begynner å elske ham \, og han har sagt han elsker meg, men jeg er fortsatt litt usikker på ham, med hensyn til andre damer osv..

Dette hjelper ikke at han gjør...

Skrevet

Han sier ikke dette for å såre deg, eller fordi han er misfornøyd med deg.

Dette er kommentarerer som jeg tror at mange gutter i den alderen har kommet med.

Men hvis alt dette plager deg, så fælt, så ta det opp med han.

Gjest tjohooo
Skrevet

*LOL* for en dust!!

Men så lenge han er snill (og ikke noe som "skurrer") på andre områder kan du jo prøve å snakke med han om det og høre om han ikke kan skjerpe seg.

Hadde selv en slik kjæreste... hehe, det ble bare for dumt. Midt oppi det der skulle han prøve å overbevise meg om at jeg hadde såååå mye større pupper (er B-cup), det ble bare så altfor dumt :D

Gjest tjohooo
Skrevet

Det hjalp overfor min sambo. Etter hvert som jeg tok opp tråden og kommenterte på linje med hva han gjorde, så ble han først snurt, og så skjønte han hva jeg gjorde. Det hjalp litt sier jeg, ikke helt. Vi kommenterer ennå lekkerbiskener av begge kjønn.

Det morsomste var da han kommenterte en lekker jente, og jeg sa at hun ikke helt var min type. Da gapte han til meg...

Hehe, bra...

Prøvde "kommentere gutta"-trikset på en eks som holdt på sånn... da ble han frekk i kjeften, hånlig og sjalu. "Se der ja, det er sånne du drømmer om vet du" "alle kvinnfolk er svikefulle og ikke til å stole på", blah blah...Når jeg tenker tilbake så er jeg utrolig glad for å være kvitt han :)

Gjest kameron dag
Skrevet

*LOL* for en dust!!

Men så lenge han er snill (og ikke noe som "skurrer") på andre områder kan du jo prøve å snakke med han om det og høre om han ikke kan skjerpe seg.

Hadde selv en slik kjæreste... hehe, det ble bare for dumt. Midt oppi det der skulle han prøve å overbevise meg om at jeg hadde såååå mye større pupper (er B-cup), det ble bare så altfor dumt :D

Større pupper enn?

Han er snill på andre områder og vi har det fint vi, men litt kjedelig å nesten grue seg til å se på tv og få høre en kommentar om en dame, sånn at jeg føler meg liten..

Skulle vært moro å prøve ut det samme på ham, kommentert str på gutters utstyr, for min har liten og er veldig klar over det.. men så slem vil jeg ikke være.. Men hadde kanskje tatt et hint da?

Kan jo bare tenke meg hvordan han er med gutta da når han er slik med meg.....

Gjest lille rosinen
Skrevet

Jeg ville tatt det opp at det er et problem for deg. Høre om det er noen mulighet for om han kan holde enkelte kommentarer for seg selv.

Gjest papirtiger
Skrevet

Han sier ikke dette for å såre deg, eller fordi han er misfornøyd med deg.

Dette er kommentarerer som jeg tror at mange gutter i den alderen har kommet med.

Men hvis alt dette plager deg, så fælt, så ta det opp med han.

"Dette er kommentarerer som jeg tror at mange gutter i den alderen har kommet med."

Eh..nei. Menn på 28 burde ha skjønt at dette ikke er særlig populært! Virker veldig umodent, og teit. Jeg hadde ikke godtatt dette.

Skrevet

"Dette er kommentarerer som jeg tror at mange gutter i den alderen har kommet med."

Eh..nei. Menn på 28 burde ha skjønt at dette ikke er særlig populært! Virker veldig umodent, og teit. Jeg hadde ikke godtatt dette.

Det var noe av poenget mitt, at jeg skrev gutter i stedet for menn.

For en av det mannelige kjønn som sitter slik, er ikke moden. Heller umoden, og kan kalles gutt.

Gjest vær voksen nok til å tie still
Skrevet

Hadde jeg hatt en slik mann hadde jeg sparket ham ut umiddelbart.Jeg og sambo snakker overhodet ikke om andre mennesker på den måten.Det hadde vært et hån for oss begge, jeg har hengepupper etter fødsler og han har sin litt hengemage så vi respekterer hverandre så høyt at vi tier still.Vi kan diskutere kropp osv. men da i en helt normal samtale og ikke for å provosere den andre!

men jeg er kanskje ekstra heldig med partner jeg da?

Gjest girlie22
Skrevet

sorry, men jeg synes han høres utrolig umoden ut... men hva du tolererer er jo helt opp til deg. sjøl hadde jeg nok sagt ifra når han kom med sånne uttalelser. vet ikke hvor lenge jeg hadde orka å leve med en sånn fyr hvis han ikke hadde greid å skjerpe seg.

Skrevet

Mangen gutter har endel sånne fakta,men likvel syntes jeg det er lite gjennomtenkt å stadig komme med slike kommenatarer.

Syntes du burde gi beskjed at du faktisk ikke aksepterer slike kommentarer til stadig het. Tenk om du hele tiden skulle uttalt deg om hvor deilig rompe og penis mannfolkene har i blader eller på tv for den saks skyld.

Han skulle hatt litt større penis o.l. Tenker nok at han hadde blitt skuffet og hadde gjerne tenkt seg litt mer om også.Selvbilde hadde nok røket også.

Sier ikke at du skal ta igjen, men man kan jo bare tenke seg hvilken situasjon dette hadde satt mannen om vi hadde holdt på.

Skrevet

Jeg vil tro at veldig mye av kommentarene hans er ment som fleip.

Det som kanskje er litt trist er at han ikke helt skjønner at du tar deg nær av det. Det er ikke riktig at du skal ta deg nær av dette.

Jeg velger å ikke kalle ham umoden, men heller uvitende. Du bør nok selv prøve å gi litt mer uttrykk for hva du selv føler når han kommer med kommentarene sine.

f.eks. sier han "hu kunne trengt litt større meloner.." kan du svare nor sånnt som "Syns hun er vakker som hun er, men hvorfor la du KUN merke til puppene hennes.." eller noe i den duren. (skulle gjerne hatt flere forslag fra leserne her).

Begynner han ikke å modnes etter et par uker så får du ta en langt mer alvorlig prat med ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...