Gå til innhold

Hadde dere hatt noe imot dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe søte og utstudert tilfeldige kommentarer om muskler, rumper og buler foran på menn på tv, får ham nok til å klappe igjen brødgapet. Pass på å stryke deg lett og tilfeldig på B-cupene samtidig ;-)

Skrevet

Jeg tror jeg begynner å elske ham \, og han har sagt han elsker meg, men jeg er fortsatt litt usikker på ham, med hensyn til andre damer osv..

Dette hjelper ikke at han gjør...

Hei du.

Skjønner hva du mener.. Det er helt naturlig å føle sånn, du er jo redd for at han ikke liker din kropp, at han liker alle andre.. Men det må du ikke tro. Det er DEG han er sammen med, og DEG han er glad i. Du skal ikke tolerere sånn oppførsel, si ifra!!

Gjest tjohooo
Skrevet

Du høres jævlig slitsom ut.

*LOL*

du MÅ jo bare være en sånn idiot selv...

empati er en fin fin ting som er svært nyttig for å oppnå ekte nærhet.

Gjest tjohooo
Skrevet

Større pupper enn?

Han er snill på andre områder og vi har det fint vi, men litt kjedelig å nesten grue seg til å se på tv og få høre en kommentar om en dame, sånn at jeg føler meg liten..

Skulle vært moro å prøve ut det samme på ham, kommentert str på gutters utstyr, for min har liten og er veldig klar over det.. men så slem vil jeg ikke være.. Men hadde kanskje tatt et hint da?

Kan jo bare tenke meg hvordan han er med gutta da når han er slik med meg.....

enn damene med DD-cup på tv... hehehe det er som å prøve å overbevise noen om at fargen blå ikke er blå, men gul - hvis du skjønne ;) en kan jo bare undres hva som rører seg der oppe...

Skrevet

Det er kjempebarnslig - og helt typisk menn!!!

Gjest Big Mac
Skrevet

Det viser bare at han ser på deg som en kamerat i tillegg til kjæreste, og er vel egentlig bare et kompliment.

Du får si fra til han at du ikke liker det.

Skrevet

Jeg ville ikke godtatt en del av de tingene du ramser opp.

Det er jo helt normalt å se på andre, eller å legge merke til pene mennesker rundt oss.

For mitt vedkommende har jeg ikke problemer med å diskutere utseende på andre med partneren min, eller å selv si hu var skikkelig pen ol.

Men det går en grense for dårlig oppførsel og ubetenksomhet og den grensen synes jeg nok kanskje din partner har overtrått.

Snakk med ham og be ham respektere deg. Det er ingen grunn til at du skal sitte og føle det uvel...for kjærligheten er det vel normalt å ta hensyn, bry seg om, respektere og forandre.

Lykke til.

Hilsen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...