Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest oslog

I går slo en jente opp med meg, og jeg fikk sjokk! Jeg visste ikke at jeg var sammen med henne. Vi har hatt sex i 2 månder ca, og jeg trodde jeg hadde sagt klart ifra til henne at jeg ikke ville binde meg. Men, nå slo hun jo opp da, og ble driit sur fordi jeg sa vi ike hadde vært sammen(burde kanskje latt som vi var sammen??)

Hun er nå driiiiittt sur, og røpet derfor at hun hadde hatt sex med en annen mens vi holdt på...

Har hun egentlig noen grunn til og være sint...???Mener jeg burde kanskje ha sagt klarere ifra(men trodde jeg hadde det!) men hun hadde jo sex med en annen også og i hennes øyne var hun jo utro..

så hvem er det som er dum her? jeg er ike sint på henne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149631-utro-eller-missforst%C3%A5else/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Hvis du selv ikke mente dere var sammen, så kan du ihvertfall ikke "ta" henne på at hun hadde sex med en annen. Det får da være måte på. Er ikke sikkert hun mente det engang, kanskje hun bare sa det fordi hun ble såret over noe du sa og dermed fikk en barnslig reaksjon. Ikke noe å bruke mot henne. Oslo er stort...

petter smart

Hvis du selv ikke mente dere var sammen, så kan du ihvertfall ikke "ta" henne på at hun hadde sex med en annen. Det får da være måte på. Er ikke sikkert hun mente det engang, kanskje hun bare sa det fordi hun ble såret over noe du sa og dermed fikk en barnslig reaksjon. Ikke noe å bruke mot henne. Oslo er stort...

Han sier jo at han ikke er sint på henne.

Annonse

Kan tippe at du så ut som et spørsmålstegn når du ble "dumpa". ;)

Det sier jo litt om henne, hvis hun mente dere var sammen, og allikevel hadde sex med en annen!

Du får gå ut og finne deg det du leter etter; Knullevenn som fatter pointet

Det er jo helg!!!!!

Lykke til.

:)

Kan tippe at du så ut som et spørsmålstegn når du ble "dumpa". ;)

Det sier jo litt om henne, hvis hun mente dere var sammen, og allikevel hadde sex med en annen!

Du får gå ut og finne deg det du leter etter; Knullevenn som fatter pointet

Det er jo helg!!!!!

Lykke til.

:)

spørsmålstegn ja! det skal jeg love deg. fikk sjokk jeg!

Gjest X forhold.....

Engang var jeg jenta som trudde om at et forhold eksisterte..Dårlig kommunikasjon og gale signaler.

Det ble litt tårer ja..

Traff en annen ganske fort, da kom plutselig "Xen" og var full av sjalusi overfor min nye erobring. Den nye var i en særklasse både av det ene og andre.. Xen prøvde seg gang på gang, men jeg avviste han.

Confused??

Ble en erfaring rikere av denne hendelsen, og idag hadde jeg taklet dette spillet uten å blunke.

Så mitt råd til de som leker er:

Vær veldig direkte når du kun er ute etter sex, spesielt med unge og uerfarne jenter.

Unge jenter vil jo helst bli elsket og ikke lekt med.

petter smart

Engang var jeg jenta som trudde om at et forhold eksisterte..Dårlig kommunikasjon og gale signaler.

Det ble litt tårer ja..

Traff en annen ganske fort, da kom plutselig "Xen" og var full av sjalusi overfor min nye erobring. Den nye var i en særklasse både av det ene og andre.. Xen prøvde seg gang på gang, men jeg avviste han.

Confused??

Ble en erfaring rikere av denne hendelsen, og idag hadde jeg taklet dette spillet uten å blunke.

Vær veldig direkte når du kun er ute etter sex, spesielt med unge og uerfarne jenter.

Jeg er enig i det du sier. Dessverre finnes det svært mange gutter/menn som er fulle av BS.

Men på den andre siden så skjønner jeg det også. Å være direkte når en kun er ute etter sex fungerer veldig godt for jenter, men svært dårlig for gutter. Leste nylig om en undersøkelse der de sendte ut pene gutter og jenter for å spørre tilfeldige på byen om de ville ha uforpliktende sex. Alle guttene takket for tilbudet, noen få (gifte/samboende) takket nei, mens INGEN jenter svarte ja. De ble tvert imot stort sett fornærmet.

Selv om dette blir noe annerledes så skjønner en poenget. Jenter er sjeldnere interessert i uforpliktende sex, spesielt de unge. Men hva forventer de at en kåt gutt skal si like før hun tar av seg buksa og spør om han kun er ute etter sex?

Gjest tjohooo

Det ble litt tårer ja..

Confused??

ALLE jenter vil helst bli elsket og ikke bli lekt med.

Gjest ikke dermed sagt de ikke kunne tenke seg sex

Jeg er enig i det du sier. Dessverre finnes det svært mange gutter/menn som er fulle av BS.

Men på den andre siden så skjønner jeg det også. Å være direkte når en kun er ute etter sex fungerer veldig godt for jenter, men svært dårlig for gutter. Leste nylig om en undersøkelse der de sendte ut pene gutter og jenter for å spørre tilfeldige på byen om de ville ha uforpliktende sex. Alle guttene takket for tilbudet, noen få (gifte/samboende) takket nei, mens INGEN jenter svarte ja. De ble tvert imot stort sett fornærmet.

Selv om dette blir noe annerledes så skjønner en poenget. Jenter er sjeldnere interessert i uforpliktende sex, spesielt de unge. Men hva forventer de at en kåt gutt skal si like før hun tar av seg buksa og spør om han kun er ute etter sex?

Jenter vil bli forført, ikke spurt om de vil ha sex.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...