Gå til innhold

Hvem har sagt at sex bare er bra?

Anbefalte innlegg

Gjest akk og ve mi kjære
Skrevet

Det gikk litt vel røft for seg i sengen med min elskede i går , og det endte med at jeg deiset hodet/øyet borti databordet og sitter i dag med DEN blåveisen!

Au,au som jeg seg ut,for ikke å snakke om at det ser ut som om jeg har vært i slåsskamp...

Gjest akk og ve min kjære
Skrevet

Jasså han tok frem kjeppen og dengte løs:-)

Var nok bare litt for ivrig ;o)

Gjest girlie22
Skrevet

ler! så, hva sier du når folk spør hva som har skjedd da? jeg hadde i hvertfall vært litt... beklemt.. hvis jeg hadde vært nødt til å forklare en sånn blåveis. ;)

Gjest akk og ve min kjære
Skrevet

ler! så, hva sier du når folk spør hva som har skjedd da? jeg hadde i hvertfall vært litt... beklemt.. hvis jeg hadde vært nødt til å forklare en sånn blåveis. ;)

Har allerede fått flere spørsmål, og svaret mitt?

Jeg sier at jeg sov litt urolig og deiset borti pc bordet i søvne ;o)

Gjest Sniff
Skrevet

Aha! Er det deg!

(*bare tulla*)

Gjest girlie22
Skrevet

ja, det kunne jo ha skjedd det. ;) tror kjæresten min og jeg hadde ledd lenge av det der hvis vi hadde gjort det samme som dere. fint at det er noen her som kommer med opplevelser til å smile av.

skorpionfisken
Skrevet

Akkurat den unnskyldningen tror nok ingen på. Og så tenker de sitt....

Jeg fikk en gang en skikkelig blåveis en gang fordi jeg gikk på en dør. (Helt seriøst)

INGEN kjøpte den forklaringen. Min daværende mann (snill som et lam stakker) fikk mange bistre blikk lenge etterpå.

Skrevet

Det hadde jeg nok bare tatt med humor tror jeg...og jeg er sprø nok til å si sannheta til de fleste også :)

Det kan jo skje litt slik og sånn i kampens hete...pytt, pytt...det går over igjen.

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...