Gå til innhold

Sprekker under samleie

Anbefalte innlegg

Gjest sprekki
Skrevet

Hei! Jeg opplever at jeg sprekker i området mellom vagina og anus under samleie. Huden sprekker. Det virker som om jeg har for lite hud, eller for trang hud der. det gjør fryktelig vondt og det blir gjerne lenge mellom hvert samleie. Kan nesten bare bli tatt bakfra, for da sprekker jeg ikke. Er det noen som opplever det samme? Noen gode tips?

Skrevet

Foreslår at du søker på google el. andre søkemotorer på mellomkjøtt eller mellomkjøttet, så finner du forslag til salver som kan brukes m. v. Lykke til!

Gjest sprekki
Skrevet

Har du sopp?

Nei, aldeles ikke. Har vært ho Gynekolog og an sier at det er helt normalt, og at jeg må ta tiden til hjelp, men det er jo så irriterende og vondt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...