Gå til innhold

Anbefalte innlegg

tigerstaden
Skrevet

jeg skal ha analsex for første gang. lurer litt på hvordan jeg bør forberede meg, vil ikke at det skal være skittent der. Det blir for ekkelt. bør han bruke kondom? har vært sammen med han lenge, og begge er friske.

hørt noen bruker vaselin, glidekrem eller bare spytt, hva anbefaler dere?

Gjest analberta
Skrevet

Vi bruker alltid kondom. det er så greit for da kan vi bare ta av kondomen og fortsette vaginalt når vi ikke vil ha analt mer. Dessuten føles det renere slik. Vi bruker god tid. Gnir seg lenge mot meg mens vi koser. Bruker glidemiddel. mye! varm opp med litt og litt. ikke bare stikke den inn med en gang, da er det vondt!

Gjest sexygal
Skrevet

Vi bruker alltid kondom. det er så greit for da kan vi bare ta av kondomen og fortsette vaginalt når vi ikke vil ha analt mer. Dessuten føles det renere slik. Vi bruker god tid. Gnir seg lenge mot meg mens vi koser. Bruker glidemiddel. mye! varm opp med litt og litt. ikke bare stikke den inn med en gang, da er det vondt!

Helt enig, vi bruker også kondom, slik at vi kan ta den av og fortsette med vagina etterpå. Ta dere veeeeldig god tid, ellers blir det vondt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...