tigerstaden Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 jeg skal ha analsex for første gang. lurer litt på hvordan jeg bør forberede meg, vil ikke at det skal være skittent der. Det blir for ekkelt. bør han bruke kondom? har vært sammen med han lenge, og begge er friske. hørt noen bruker vaselin, glidekrem eller bare spytt, hva anbefaler dere? 0 Siter
Gjest analberta Skrevet 11. juni 2004 Skrevet 11. juni 2004 Vi bruker alltid kondom. det er så greit for da kan vi bare ta av kondomen og fortsette vaginalt når vi ikke vil ha analt mer. Dessuten føles det renere slik. Vi bruker god tid. Gnir seg lenge mot meg mens vi koser. Bruker glidemiddel. mye! varm opp med litt og litt. ikke bare stikke den inn med en gang, da er det vondt! 0 Siter
Gjest sexygal Skrevet 12. juni 2004 Skrevet 12. juni 2004 Vi bruker alltid kondom. det er så greit for da kan vi bare ta av kondomen og fortsette vaginalt når vi ikke vil ha analt mer. Dessuten føles det renere slik. Vi bruker god tid. Gnir seg lenge mot meg mens vi koser. Bruker glidemiddel. mye! varm opp med litt og litt. ikke bare stikke den inn med en gang, da er det vondt! Helt enig, vi bruker også kondom, slik at vi kan ta den av og fortsette med vagina etterpå. Ta dere veeeeldig god tid, ellers blir det vondt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.