Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Når kan man teste etter fryseforsøk i naturlig syklus?

Vanligvis har jeg 26 dg menssyklus. Jeg fikk satt tilbake ett egg på dag 19 i naturlig syklus (el på dag 16). I dag er det dag 28, og ikke tegn til mens. Skyldes dette at jeg tar pergonal tror dere, er kan jeg være gravid til tross for negativ test i dag? (Digital clearbluetest) Eller er det for tidlig å teste ?

Hva synes dere om den nye digitale gravitesten forresten? Jeg synes den dreper alt håp når det står "ikke gravid". Hm...

mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149756-teste-etter-frysefors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Jeg har ingen erfaring med det du spør etter, men var bare nyskjerrig på hvordan det gikk med deg. Har du testet på nytt ??

Lykke til videre uansett !!!

Hei

Er på dag 30 i syklus, men dag 11 etter innsetting i dag. Neg test i går, men fremdeles ikke mens i dag... Føler på meg at den kommer snart, men håper i det lengste!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...