Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg skal starte med trionetta om en ukes tid når jeg får mensen. har hørt at det kan oppstå uregelmessige blødninger den første tiden, og jeg drar på ferie omtrent rett etter mensen, og er litt nervøs for at kanskje blødningene ikke vil avta som normalt? dette vil i så fall passe utrolig dårlig siden jeg skal på badeferie til hellas..

ellers lurer jeg på hvilke erfaringer dere har som bruker trionetta? om dere har blitt plaget med bivirkninger.. leste at vektøkning var en vanlig bivirkning? får da for guds skyld håpe jeg ikke merker noe til det..

dessuten har jeg hørt at man bare har mensen i noen få dager når man bruker trionetta? og at menstruasjonssmertene avtar..?

takk for svar!

Fortsetter under...

trønder-77

Jeg har tidligere gått på Trionetta i mange, mange år. Var veldig fornøyd med den. Ikke fikk jeg vektøkning å ikke fikk jeg mellomblødninger. Mensen varte kun ett par-tre dager. Det var også veldig greit hvis du til tider trenger menstruasjonsforskyvning. Det er veldig grei bruksanvisning med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...