Gå til innhold

Bursdagsgave til eksen

Anbefalte innlegg

Gjest akershus2

Har dere tips til noe jeg kan kjøpe til han?

Det skal være noe som viser at jeg er snill og glad i han, noe som han vil se ofte og derfor bli minnet på meg hele tiden, noe som ikke hjelper han å få ny dame (parfyme, klær osv). Ikke for dyrt, han må jo skjønne at dyre ting får han når han tar meg tilbake. Tips mottas med takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149823-bursdagsgave-til-eksen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest akershus2

Sånn går det når en ikke leser overskriften. Trodde det var en gave til kjæresten jeg.

En gir da vel ikke gaver til ekser, ikke noe utover en symbolsk gave i alle fall.

Det er jo da en eks som jeg bodde sammen med i 6 år, min beste venn, og jeg VIL ha han tilbake

Annonse

Gjest tjohooo

Det er jo da en eks som jeg bodde sammen med i 6 år, min beste venn, og jeg VIL ha han tilbake

men hvis ikke han har spesifisert noe som er "galt" som du kan forandre på, ELLER at det ikke er noe galt og dusten bare er en dust, så er det svært svært lite en gave kan gjøre...

petter smart

Du får han ikke tilbake ved å gi ham en bursdagsgave. Du får ham neppe tilbake uansett.

Og det er kanskje det beste. Det er en grunn til at forhold tar slutt. Ikke kryp for han i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...