Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 I så tilfelle, så farger jeg den grønn;) 0 Siter
Gjest lilla og gult Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 I så tilfelle, så farger jeg den grønn;) jeg tror jeg tar lilla med gule striper 0 Siter
ariadne Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 I så tilfelle, så farger jeg den grønn;) Virker den ikke litt umoden, ja kanskje til og med litt sur, i grønt? 0 Siter
Gjest Menst jeg venter på sommeren Skrevet 14. juni 2004 Skrevet 14. juni 2004 Virker den ikke litt umoden, ja kanskje til og med litt sur, i grønt? Tenker nå på sommergresset jeg nå da:) Men kan man velge blandt hva som helst! Ja da tar jeg flamme fargen med flammefrisering;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Jeg har nå barbert min som et eple, med "veviseren" som stilk, og farget håret grønt. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg har dratt en del damer på dette i løpet av de siste ukene! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.