Gå til innhold

samlivsproblemer??

Anbefalte innlegg

Gjest Hva kan jeg gjøre??

Vet ikke helt hva jeg skal skrive, eller hvordan, for dette kan kanskje bli langt!

Men, jeg føler at jeg og min mann ikke har et så godt forhold. Det er mer "kompisforhold", føler jeg.

Vi har vært gift i snart 4 år, og har to barn sammen.

Problemet MITT er, at vi aldri koser noe særlig sammen.

Sitter ikke sammen i sofaen når vi ser film/TV, holder ikke hender og han kysser meg ikke når han kommer hjem fra jobb!

Jeg prøver å gjøre mitt, setter meg i sofaen med ham av og til, men han setter seg bare opp, og prøver ikke å finne en behagelig sitte/ligge-stilling med meg.

Føler meg avvist..

Og i senga, hvis jeg kysser ham, betyr det sex... Hvorfor må det være sånn?

Er alle slik? Så derfor "gidder" jeg ikke kysse ham HVER kveld vi legger oss..

Har spurt ham noen ganger om han er flau over meg, siden han ikke holder hånda mi ute, og ei heller kysser meg offentlig... Men det nekter han blankt på.. Sier bare at han ikke er typen til det..

Men han var jo typen til det før.. Ikke at jeg forventer at vi skal stå å råkline ute, i butikken osv. Bare at han av og til kunne vist sin kjærlighet til meg.. (hvis der i hele tatt er noen kjærlighet)

Er det han eller meg det er noe galt med her?? (eller kanskje barna?) :-/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/149918-samlivsproblemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...