tina t Skrevet 10. januar 2001 Skrevet 10. januar 2001 Hei. Godt Nyttår til deg også,som står på for oss her inne :-))) Jeg har hørt at vet man hvilken blodtype man har er der ei bok som heter "Blodtypedietten" som kan etter hvilken type blod man har,si hva man skal/kan spise. Er dette bare tull? Vet om ei som skal slanke seg på denne måten. Man må altså "bare" unngå de matvarene som ikke passer til din blodprøve. Etter sigende skal man kunne slanke seg slik, å få bedre helse(??) mvh.tina t. 0 Siter
Pål Sand, almenlege Skrevet 11. januar 2001 Skrevet 11. januar 2001 Kjære tina t. Jeg har også hørt om dette,men må innrømme at jeg har liten tro på det.Kanskje kunne det være en ide å stille spørsmålet til dr.Bruset på forum for alternativ medisin. 0 Siter
tina t Skrevet 12. januar 2001 Forfatter Skrevet 12. januar 2001 Kjære tina t. Jeg har også hørt om dette,men må innrømme at jeg har liten tro på det.Kanskje kunne det være en ide å stille spørsmålet til dr.Bruset på forum for alternativ medisin. Tusen takk for svaret. :-)) mvh.tina t. 0 Siter
brynjulv Skrevet 12. januar 2001 Skrevet 12. januar 2001 Bare tull Bruk søk-funksjonen. Dr. Bruset har allerede kommentert dette på forum for alt.medisin. Dette innlegget bør være mulig å finne ved å søke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.