Gå til innhold

Trenger tips til å stoppe en krangel - fort!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mil1365380270

Med en gang dere kommer til dere selv, og skjønner diskusjonen bare er vond og idiotisk, innrøm at dere har vært dumme!

Spesifiser hva du sa som du ikke mente, si at du mistet hodet, og be om unnskyldning.

Fungerer bare om begge gjør det, da.

Annonse

skorpionfisken

Knulling, eller make-up sex, er fint.

Make-up sex ja.......

..........en venninne av meg kom og fortalte at i Amerika hadde de sminke-sex, og hun lurte på hvordan det utartet seg. ???? Jo sa hun, hun hadde sett en film og der oversatte den norske oversetteren make-up sex til sminkesex. Jeg måtte jo se det selv og fikk det bekreftet. Det som irriterer meg er at jeg ikke lenger husker hvilken film det var....

Gjest så og det

Make-up sex ja.......

..........en venninne av meg kom og fortalte at i Amerika hadde de sminke-sex, og hun lurte på hvordan det utartet seg. ???? Jo sa hun, hun hadde sett en film og der oversatte den norske oversetteren make-up sex til sminkesex. Jeg måtte jo se det selv og fikk det bekreftet. Det som irriterer meg er at jeg ikke lenger husker hvilken film det var....

Det var vel venner for livet?

petter smart

Make-up sex ja.......

Seinfeld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...