Gå til innhold

Hvor ofte får dere overraskelser som blomster?

Anbefalte innlegg

Gjest BlomsterPia

Eller romantisk middag, korte eller en liten gave?

jeg får av og til blomster eller ting han vet jeg har ønsket meg. Jeg kjøper noen ganger klær eller andre ting til han som jeg kommer over som en liten gave.

Synes det er hyggelig med en liten oppmerksomhet og et kosleig kort eller brev av og til. Noen ganger når jeg lager matpakke til han legger ejg ved en liten lapp med noen søte ord og ønske om en god dag.

Har vært sammen fem år. Hvordan er det hos dere? Er dere fornøyd? Jeg kunne ønske meg litt flere overraskelser som en hyggelig piknik eller middag, men er fornøyd med det jeg har. Er ikke prisen det kommer an på, men tanken bak.

Fortsetter under...

trønder-77

Min kjæreste er veldig variabel når det gjelder gaver. Noen ganger kan jeg få blomster både titt og ofte. Andre ganger kan det fort gå nesten ett år i mellom.... Han er ikke så veldig flink til å gi andre gaver heller, utenom bursdag og jul. Men da tar han i så jeg skjemmes!!! Mange tusen kroner.....

Men jeg er fornøyd. Kjøper ting titt og ofte til han, å han setter STOR pris på det. Det er gave nok for meg!!

Min kjæreste er veldig variabel når det gjelder gaver. Noen ganger kan jeg få blomster både titt og ofte. Andre ganger kan det fort gå nesten ett år i mellom.... Han er ikke så veldig flink til å gi andre gaver heller, utenom bursdag og jul. Men da tar han i så jeg skjemmes!!! Mange tusen kroner.....

Men jeg er fornøyd. Kjøper ting titt og ofte til han, å han setter STOR pris på det. Det er gave nok for meg!!

Jeg kjøpte to t-skjorter til ham nå i helga. Kan ikke huske sist han kjøpte noe...Men er ikke misfornøyd.

Men hadde selvsagt satt pris på det.

Han kjøper ikke noe særlig hvis det ikke er en spesiell anledning - det gjør ikke jeg heller, så det er greit :)

MEN han gjør utrolig mye for ungene og meg i hverdagen, noe jeg setter utrolig stor pris på, og som teller langt mer enn en blomsterkvast :-)

Vi pratet om dette hjemme en dag. Jeg mente at han ikke var så god på å overraske meg. Å plutselig ha med en liten gave, eller blomster.

Han mente at han var flink til å overraske.Men på en annen måte enn med blomster og gaver.

Han tok nemlig oppvasken, gikk med søpla, eller kjøpte kontantkort til meg.

Dette er jo fine ting det,også. Men dette er ting som han gjør veldig ofte.

Jeg vil gjerne bli ROMANTISK overrasket.

Så jeg sa til han, med glimst i øyet, at neste gang han overrasket med så måtte han si i fra, så jeg var klar over det.

:)

Annonse

Gjest sussilei

Altfor sjelden ! Derimot får jeg vasket og strøket alle klærne mine + at jeg slipper å ta i klesvasken til restan av familien (henge opp tøy er det verste jeg vet), jeg slipper å rydde klesskapet mitt (også noe jeg ikke kan fordra), og han skreller potetene mine hvor vi er i verden, fordi det heller ikke er min favorittsyssel... Jeg er sær, klar over det !

Også får jeg fot - og leggmassasje omtrent hver kveld (det kan jeg fordra...) :)

Så jeg får heller klare meg uten romantikk som blomster og sånn.... Får blomster på bursdagen og bryllupsdagen, men passer på å minne ham på det på forhånd...

Gjest sussilei

Altfor sjelden ! Derimot får jeg vasket og strøket alle klærne mine + at jeg slipper å ta i klesvasken til restan av familien (henge opp tøy er det verste jeg vet), jeg slipper å rydde klesskapet mitt (også noe jeg ikke kan fordra), og han skreller potetene mine hvor vi er i verden, fordi det heller ikke er min favorittsyssel... Jeg er sær, klar over det !

Også får jeg fot - og leggmassasje omtrent hver kveld (det kan jeg fordra...) :)

Så jeg får heller klare meg uten romantikk som blomster og sånn.... Får blomster på bursdagen og bryllupsdagen, men passer på å minne ham på det på forhånd...

Også får jeg masse fritidsutstyr (klær, sko, sekk, skjerf....) fordi han elsker å gå på tur, og vil ha meg med. Og da må jeg ha skikkelig utstyr, synes han. Det er pur egosime fra hans side, naturligvis, men det betyr faktisk at jeg får gaver ganske ofte. Innholdet er jo bare komplett uromantisk... :)

petter smart

Også får jeg masse fritidsutstyr (klær, sko, sekk, skjerf....) fordi han elsker å gå på tur, og vil ha meg med. Og da må jeg ha skikkelig utstyr, synes han. Det er pur egosime fra hans side, naturligvis, men det betyr faktisk at jeg får gaver ganske ofte. Innholdet er jo bare komplett uromantisk... :)

Det ER jo romantisk. Det er hans type romantikk. Og den er like "riktig" som din type. Men det er jo typisk kvinner at de skal definere hva som er romantisk og ikke.

serendipity

Så og si aldri!!! Men han er relativt flink til å vaske huset. (når jeg ber om det :-)

Det hender vel ca. 3 ganger i året (MAX) at jeg får blomster, men det er igrunn helt greit, gaver får jeg nesten heller aldri og det er også greit. Men jeg savner at han kunne overrasket meg med å "stelle i stand noe". Noe som jeg vet han hadde brukt litt tid og fantasi på, nettopp for å gjøre meg glad!!!! Men det kommer aldri til å skje :-(

Jeg får ikke ofte blomster, men jeg får ting som betyr langt mer for meg enn en blomsterkvast i ny og ne. Finner han en film jeg har sagt at jeg vil se, så kjøper han den til meg. Eller så kjøper han noe jeg har sagt jeg har lyst på av mat, eller ting til hobbyen min får jeg også. Syns det er koselig å gi og få overraskende ting, men enda viktigere er det at han viser at han er her for oss bestandig da :)

Å få blomster er ikke viktig for meg i grunn

Gjest sussilei

Det ER jo romantisk. Det er hans type romantikk. Og den er like "riktig" som din type. Men det er jo typisk kvinner at de skal definere hva som er romantisk og ikke.

Ikke uenig med deg i det !

Jeg har forresten en veldig bra mann !

Gjest BlomsterPia

Vi pratet om dette hjemme en dag. Jeg mente at han ikke var så god på å overraske meg. Å plutselig ha med en liten gave, eller blomster.

Han mente at han var flink til å overraske.Men på en annen måte enn med blomster og gaver.

Han tok nemlig oppvasken, gikk med søpla, eller kjøpte kontantkort til meg.

Dette er jo fine ting det,også. Men dette er ting som han gjør veldig ofte.

Jeg vil gjerne bli ROMANTISK overrasket.

Så jeg sa til han, med glimst i øyet, at neste gang han overrasket med så måtte han si i fra, så jeg var klar over det.

:)

Er å gå med søpla eller ta oppvasken å overraske? Da tror jeg han har misforstått!

Mannen min gjør like mye som meg hjemme. Det er ikke MIN oppgave å gå med søplpa eller ordne med oppvaskmaskinen, det er begges. Vi jobber begge to fulltid og da deler vi på husarbeid. Nå tenkte jeg mer på romantiske overraskelser da.

jeg hadde ikke blitt veldig imponert av at søpla var tømt, det er en selvfølge når den er full.

Annonse

Er å gå med søpla eller ta oppvasken å overraske? Da tror jeg han har misforstått!

Mannen min gjør like mye som meg hjemme. Det er ikke MIN oppgave å gå med søplpa eller ordne med oppvaskmaskinen, det er begges. Vi jobber begge to fulltid og da deler vi på husarbeid. Nå tenkte jeg mer på romantiske overraskelser da.

jeg hadde ikke blitt veldig imponert av at søpla var tømt, det er en selvfølge når den er full.

Det var det som var poenget med innlegget mitt. At han har en annen oppfatning av hva overraskelser er.

Jeg skrev også at jeg vil bli romantisk overrasket.

Jeg ser ikke samme overraskelsen som han i å gå ut med søpla.

" Han tok nemlig oppvasken, gikk med søpla, eller kjøpte kontantkort til meg." Denne setningen skrev jeg med trykk på "nemlig". (Ikke lett å se,...:) ) Den var ironisk.

Gjest Sniff

Bryllupsdag og fødslesdag og morsdag... Og siden det er såpass fastlåst blir det jo ikke akkurat en overraskelse...

Men jeg er fornøyd med det. Det er ikke så viktig med sånt,- og menn tenker ofte litt anderledes (eller ikke i det hele tatt ;-))

petter smart

Det var det som var poenget med innlegget mitt. At han har en annen oppfatning av hva overraskelser er.

Jeg skrev også at jeg vil bli romantisk overrasket.

Jeg ser ikke samme overraskelsen som han i å gå ut med søpla.

" Han tok nemlig oppvasken, gikk med søpla, eller kjøpte kontantkort til meg." Denne setningen skrev jeg med trykk på "nemlig". (Ikke lett å se,...:) ) Den var ironisk.

Det er vel mange kvinner som ville blitt rimelig overrasket dersom mannen gjorde husarbeid :-)

Slik er det her også.

Nye ski,sykkel,sykkelhjelm og slikt.

Men så setter jeg større pris på det enn blomster og da.

Har bilde fra 30.årsdagen min(begynner å bli noen år siden)

Ble vekket om morgenen og der ligger jeg i senga med sykkelhjelm på hodet.

Det er vel mange kvinner som ville blitt rimelig overrasket dersom mannen gjorde husarbeid :-)

Ja,jeg tror faktisk det er den beste overraskelsen jeg kunne ha fått.Mer enn blomster faktisk. Jeg mener det.

Men nå har jeg en 13.åring i huset som av og til overrasker meg på den måten da.

Det hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...