Gå til innhold

Men.... Når er en utro??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

skorpionfisken

En orgasme defineres av legevitenskapen som rytmiske sammentrekninger i underlivsmuskulaturen :-)

"........................"

Hihi "..........."

Det var ikke orgasmen jeg skulle ha definert. Men hvem som definerte (schmack! skrev pr. definisjon) orgasmen som grensa for utroskap.

Hvis jeg knuller med en mann, så er jeg ikke utro hvis jeg ikke får orgasme sammen med ham?

Hihi "..........."

Det var ikke orgasmen jeg skulle ha definert. Men hvem som definerte (schmack! skrev pr. definisjon) orgasmen som grensa for utroskap.

Hvis jeg knuller med en mann, så er jeg ikke utro hvis jeg ikke får orgasme sammen med ham?

Nemlig. Også hvis han trekker seg ut og løper inn i et annet tom før han kommer :-)

".........................."

Annonse

NADI1365380711

I utg pkt enig, men ekte kjærlighet er jo også noe som bygges opp over tid...

på en måte ja, men det er jo den innstillingen jeg hadde da jeg startet forholdet, et håp om at dette skal vare livet ut. Horfor ellers inngå et forhold? Og hvis man da respekterer og gir alt for den andre, så er det ikke lenge før den ekte kjærligheten er der. Dette kan jeg bevise!

Gjest tjohooo

på en måte ja, men det er jo den innstillingen jeg hadde da jeg startet forholdet, et håp om at dette skal vare livet ut. Horfor ellers inngå et forhold? Og hvis man da respekterer og gir alt for den andre, så er det ikke lenge før den ekte kjærligheten er der. Dette kan jeg bevise!

Hehe, jaha, interessant.

- Hvordan kan du BEVISE det?

serendipity

Når man gjør noe man ikke kunne gjort med partneren tilstede. Mannen min har kysset flere på munnen, og jeg også. For oss er det ikke utroskap. Vi går ikke rundt å kysser andre på munnen i tide og utide altså. Jeg ville ikke laget neo stor tnr. ut av det om han smasket noen på munnen akkurat. Men om han hadde "gjemt seg bort" og "klina" med noen hadde jeg blitt svært sint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...