Gjest Jeg er bare den jeg er! Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Ja for meg er det utroskap å kysse en annen enn sin partner. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Jeg kan si at slik har jeg det i forholdet, og det er trygt og godt! Merkelig, jeg har gjort akkurat det samme som deg, og jeg sitter her uten et trygt og godt forhold. 0 Siter
morsan Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Kommer an på hva man har blitt enig om, og om den andre også følger det Blir litt for dumt å gjøre noe som er langt verre enn å kysse en annen (være SLEM), og så fly i taket over et uskyldig kyss, liksom. Vel talt. Jeg ville helt klart ikke likt det dersom mannen min hadde kysset noen andre, men derfra til å si at han har vært utro?? Nei, det er å strekke det for langt. Jeg skulle mene og tro at når man sier at 50% (?) har vært utro så omfatter det ikke disse kysserne! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.