Gå til innhold

Blod i utfloden

Anbefalte innlegg

Gjest er litt engstelig

Jeg er i uke 9.

Håper du kan være så snill å gi meg noen forhåpentligvis trøstende ord. I går kveld hadde vi samleie, men alt gikk rolig for seg (om jeg kan si det sånn). Da jeg var på toalettet i natt, hadde jeg nokså mye friskt blod i utfloden. I dag har jeg hatt rester, brunt blo i løpet av dagen. En del i dagtidlig, men også litt utover dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14995-blod-i-utfloden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det er ikke uvanlig at man kan provosere fram en liten blødning ved samleie. Støtene fra penis kan føre til at lettblødende kar i livmorhalsen sprekker. Slik skjøre blodkar kan enkelte kvinner få p.g.a. hormonpåvirkning. Det er egentlig ufarlig, men man skal likevel ikke bagatellisere noen form for blødning i svangerskapet. Det er ikke tegn på at man er i ferd med å abortere. Likevel kan jeg ikke si sikkert at det er en slik blødning fra livmorhalsen du har. Du får nesten vente å se. Ligg litt lavt i terrenget inntil videre, til det ikke er mere blodrester. Får du vondt eller mer friskt blod, bør du kontakte lege. Lykke til.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14995-blod-i-utfloden/#findComment-71003
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...