Gå til innhold

Overraskelser og blomster???

Anbefalte innlegg

Gjest 2-års bryllupsdag i dag

Får sjelden overraskelser av mannen,-han er bare sånn.Jeg savner det litt.Liker selv å ordne med overraskelser.

Blomster....???

Gikk på Karl Johan en kveld for ei stund siden,langweekend i Oslo.

Gikk hånd i hånd med mannen.Noen andre vi var sammen gikk et stykke foran.

Så kommer det en av disse roseselgerne forbi,-han spør mannen om han skal kjøpe en rose til...så ser han på meg.

Mannen min sier nei...går noen skritt så spør mannen min om jeg vil ha en rose ????

Jeg blir litt paff,begynner å snakke det bort.Ble vel litt lei meg for at han sa nei først.Det ble ikke kjøpt noen rose.

Vi går litt til,setter oss alle på en utebar.Så kommer enda en blomsterselger.(Jeg er eneste høna rundt bordet)

En av de andre mennene(kamerat av mannen) kjøper en rose til meg. "Jeg må jo det siden ikke du gidda å kjøp til henne",-sier han til mannen min.

Jeg vet ikke om mannen min fatta stikket,for han syntes det var koselig gjort av kameraten.

Jeg selv syntes det var litt vondt.Ble flau,syntes at jeg kunne fått rosen av mannen min i stedet.Ikke fra en mann jeg nettopp har hilst på.

Har forresten 2 års bryllupsdag i dag....tror neppe det blir noen overraskelse.Han er bare sånn...

Men jeg er litt lei meg,er jo litt romantisk selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/150003-overraskelser-og-blomster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er nok av den jordnære, trauste typen som ikke leser mellom linjene og som ikke skjønner så mye av det som ikke blir sagt og gjort. Han kan neppe for det, selv om det normalt ikke er spesielt vanskelig å avansere.

Fortell ham klart og tydelig at du er romantisk og at du vil bli glad for oppmerksomheter som feks en blomst i ny og ne.

Tar han ikke _den_, må du bare belage deg på et roseløst liv såfremt ikke andre menn stiller opp flere ganger.

Lykke til :) Han har vel mange andre fine kvaliteter, vær glad for dem, du.

petter smart

Du er meget romantisk, han er det ikke. Slik er det bare. Ingen av dere har mer rett enn den andre.

Du kan ikke forvente at han skal endre seg for å tilpasse seg deg.

Den andre mannen var en skikkelig drittsekk spør du meg. Sleip type som skal være så sjarmerende og han var ekkel mot mannen din. At du ikke forsvarte ham da synes jeg var dårlig. Vanlig folkeskikk tilsier at en ikke kjøper blomster i en slik situasjon.

Det er så mange blomsterselgere etterhvert, som spiller på menns æresfølelse at jeg forlengst har bestemt meg for aldri å kjøpe noe som helst av dem. Selv om jeg av og til kjøper blomster til min samboer, men da uten dette latterlige kjøpepresset.

Uansett trodde jeg en mann burde ha viktigere egenskaper i et forhold enn at han lot seg lure til å kjøpe rådyre blomster på karl johan.

Nei vel, så gir han deg sjelden blomster, men han viser deg kanskje på andre måter at han setter pris på deg..?

Å få en rose kjøpt av blomsterselger på Karl Johan er ikke akkurat noe som ville sjarmert meg i senk uansett da, så det hadde vært helt greit for meg at han ikke kjøpte. det hadde vært mye mer kos om han uoppfordret kom hjem med en liten overraskelse en annen gang, syns jeg.

Sånn utenom det syns jeg egentlig kameraten til mannen din oppførte seg idiotisk. Syns det virka som om han gjorde det kun for å drite ut mannen din jeg da... og for å gjøre inntrykk på deg...

Men du - hvorfor kunne ikke du like godt ha kjøpt en rose til mannen din av han blomsterselgeren da? ;)

mil1365380270

Tror du la mer i den rose-historien enn de andre. Kan ikke tenke meg at noen av de skjønte hvor alvorlig du oppfattet situasjonen. Men det er vel fordi det er sårt for deg..?

Få en kamerat til å fortelle mannen din hvor alvorlig bryllupsdager er! Nå har dere sjansen til å lage en fin tradisjon.

Selv om det er press, skal man huske bryllupsdager ;-)

Annonse

Hei..

Vet akkurat hvordan du har det.. Har vært sammen med verdens herligste mann i et år , samboere i 4 mnd. Jeg er veldig romantisk av meg , og det er IKKE han... Jeg driver å manner meg opp til å prate litt med han om det..

Jeg er helt enig med deg i at det var mannen din som skulle ha kjøpt den rosen til deg , ikke en mann du nettopp hadde møtt.. Hadde følt meg lite lur jeg også..

Men en ting jeg har funnet ut med menn , er at de tar ikke hint , ikke i det hele tatt. Mann må si ting rett ut sånn som det er. Så si dine føleleser til din mann , snakk om det , så kanskje han blir mer oppmerksom på deg og dine romantiske tanker..

Er det jeg håper på med min kjære. Er ikke så lett å si sånne ting , men kan like godt hoppe i det..

Hilsen

Roseselgere på Karl Johan er så patetisk at det er ikke stedet å kjøpe roser. Blir bare dumt.

Enig! Jeg ville foretrukket at mannen min hadde sagt nei til dette!

Men KANKSJE jeg ville ment noe annet om det hvis vi hadde vært helt nyforelsket..... Men i hine hårde dager var det ikke så mange av disse roseselgerne ute gitt! ;-)

Gjest Pricilla

Skjønner at du synes det var skuffende at han sa nei.. Det hadde jo vært litt romantisk selv om selgerne på Karl Johan er patetiske.

men kjøper du noe til han da? menn kan også få blomster! ; ) Eller noe annet hvis de ikke bryr seg om det..

nesten alltid når jeg er på byn med venninner så kjøper jeg en hamburger og rose til han. : ) For jeg vet han sitter oppe og venter på meg.. Og det synes han er koselig.

Men lurer litt på hvorfor du ikke sa ja når han spurte om du ville hatt en? Kanskje han tenkte seg om etter han sa nei, noen mannfolk er jo litt sånn.. : ) At de ikke ser "nødvendigheten" med en rose, men så tenkte han kanskje at DU ville likt å få en og derfor spurte. JA skulle du svart, så hadde han nok gått tilbake.. Så hadde du sluppet den pinlige episoden med den andre mannen. Synes det var ganske rart at han kjøpte rose til deg foran mannen din. Tror jeg hadde blitt litt flau da, kjipt for mannen din da...

Gjest Pricilla

En liten ting til! ; ) Nå som likestillingen er på bane og vært det en lang stund, hvorfor lager ikke DU i stand en overraskelse til han?? Det vil han garantert sette pris på! Det var JEG som gjorde i stand mat og romlemantisk piknikk foran peisen med masse pledd og puter med vin, og roser og kort til han på valentines day. Sa i fra at han ikke trengte å tenke på det, for det skulle jeg fikse. Greit at få litt og, ikke bare gi.. Det blir vel alle lei av, menn og kvinner.

Hvis du gir han noen kosleig romantiske overraskelser, så kommer han kanskej på noen kosleige ideer selv, så plutselig en dag får du deg en skikkelig overraskelse! ; ) verdt et forsøk...

Gjest Sniff

Ikke legg så mye i den rose-historien, du. Han ble sikkert litt paff, og svarte nei litt automatisk. Og når du da sa nei til at du ville ha, syntes han vel det ble teit å kjøpe når selger nr. 2 kom...

Kjøp blomster (eller en annen gave) til ham i dag på bryllupsdagen istedet!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...