Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 18 år og har fast kjæreste som er ett år eldre enn meg.

Jeg har plutselig fått en slags kløe i underlivet.Det klør på kjønnsleppene og inn mot skjeden. Det er ganske ubehaglig og jeg er ganske redd for hva det kan være.

Det ble ikke bedre da kjæresten min kom til meg i dag og fortalte at han har fått noe slags utslett på penis. Han sa det var noen slags røde knupper, men at de ikke svei el klødde!

Jeg går på p-piller så vi har sex uten kondom. Kan det være noen form for kjønnssykdom eller sopp?

Han har ikke hatt sex med andre enn meg.Jeg hadde en kjæreste for et år siden som jeg så vidt hadde sex med,men det var med kondom og er lenge siden!

Hva skal jeg gjøre.Synes det er pinlig å gå til lege

Vær så snill og svar meg på dette fort! Jeg er så redd for hva det kan være!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15005-haster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...