Gjest Sans Egal Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Noen som vet om Chlamydia kan ligge i dvale hos en person, mann eller kvinne og så blusse opp etter flere år? Min partner og jeg har begge blitt testet for Chlamydia selvom ingen av oss har vært borti noen andre på i hvertfall fem år. Kan vi ha vært smittebærende i alle disse åra siden siste partnerbytte? Vi har bare hatt få partnere begge to, og vi trodde vi hadde oversikt over hvem disse igjen hadde vært borti. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 15. juni 2004 Skrevet 15. juni 2004 Er testen negativ, så har man det ikke, og det ligger ikke "på lur". Ærlighet er det beste... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Hvis en av dere plutselig har fått klamydia uten og ha pult noen andre, så tror jeg kanskje jeg ikke ville vært så sikkert de ordene som sier "uten og ha pult noen andre". Men hvem vet? Jomfru Maria dyttet ut Jesus utelukkende som følge av den hellige ånd, så man skal aldri si aldri. 0 Siter
lyc Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Jeg har hørt at chlamydia er en sykdom som kan ligge i kroppen lenge for så å bryte ut ved senere anledning. Ta et søk på sykdommen her på dol, både i diskusjonsforumet og under artikler om kjønnssykdommer så kan du vel få mer eksakte opplysninger. 0 Siter
petter smart Skrevet 16. juni 2004 Skrevet 16. juni 2004 Du kan ha chlamydia uten at det bryter ut og uten at du da vet om det. Men det vil gi utslag på en test. Det er nok noen som lyver her. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 23. juni 2004 Skrevet 23. juni 2004 Jeg har hørt at chlamydia er en sykdom som kan ligge i kroppen lenge for så å bryte ut ved senere anledning. Ta et søk på sykdommen her på dol, både i diskusjonsforumet og under artikler om kjønnssykdommer så kan du vel få mer eksakte opplysninger. Det er bare tull. Ligger det der, så smitter det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.