Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest heidi22
Skrevet

Hadde her om dagen analsex for første gang (bare med en finger vel å merke), da vi var ferdige merket vi en stor flekk med blod i sengen. Noen som har opplevd det samme? Det gjorde ikke vondt eller noen ting... Ble litt skremt..

Skrevet

Lange negler? En finger vil neppe være stor nok til at det sprekker. Husk alltid å bruke masse glidekrem, og bruk lang tid og vær forsiktig.

".............................."

Gjest anguz
Skrevet

Man skal være forsiktig med å innvovere tarmen i sitt sexliv. Den er skapt for at vi skal kunne drite ut avføringen vår.

Skrevet

Man skal være forsiktig med å innvovere tarmen i sitt sexliv. Den er skapt for at vi skal kunne drite ut avføringen vår.

..for et gjennomtenkt, modent og konstruktivt svar, du...

Skrevet

Lange negler? En finger vil neppe være stor nok til at det sprekker. Husk alltid å bruke masse glidekrem, og bruk lang tid og vær forsiktig.

".............................."

Brukte laaaang tid og ingen lange negler. Flere som har kommentarer?

Skrevet

Hehe synes svare var bra jeg, men å involvere tarmen i sexlivet er ikke så unormalt da!!! Hørt om homser??

(Heidi22, skiftet nick bare...)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er fort gjort å få små rifter i analåpningen. Det er ikke farlig eller unormalt.

For øvrig er det viktig at dere tar analdelen rolig, bruker tid, smøring, og ikke gjør noe som er vondt.

Man gjør noe feil hvis analsexen oppleves som smertefull.

Skrevet

Hehe synes svare var bra jeg, men å involvere tarmen i sexlivet er ikke så unormalt da!!! Hørt om homser??

(Heidi22, skiftet nick bare...)

Man bør også være forsiktig med å innvolvere munnen i sexlivet. Den er skapt for å spise med, ikke for kyssing!

Skrevet

Man bør også være forsiktig med å åpne kjeften når det eneste man oppnår er å vise hvilken idiot man er. Mennesker er ikke skapt for å være idioter (?).

"........................."

Gjest anguz
Skrevet

Beklager, men jeg syns ikke at folk som roter i hverandres endetarm fortjener et respektfullt svar.

Gjest anguz
Skrevet

Man bør også være forsiktig med å åpne kjeften når det eneste man oppnår er å vise hvilken idiot man er. Mennesker er ikke skapt for å være idioter (?).

Hvis man kan betegnes som idiot, fordi om man ikke viser noe særlig respekt for folk som roter i andres endetarm, så kan jeg godt leve med det.

Skrevet

Hvis man kan betegnes som idiot, fordi om man ikke viser noe særlig respekt for folk som roter i andres endetarm, så kan jeg godt leve med det.

Javisst kan man det. Og ja - det er mange idioter som lever med at de er idioter. Idioter er dem, åkke som.

".........................."

Gjest anguz
Skrevet

Javisst kan man det. Og ja - det er mange idioter som lever med at de er idioter. Idioter er dem, åkke som.

".........................."

Så lenge dette er det eneste du kan prestere som forsvar av mennesker som roter i andres endetarm, så befinner også du deg blant idiotenes rekker.

Gjest sorimori
Skrevet

Dette høres kjemperart ut! Hvor kom blodet fra? Sikker på at det ikke var noe mensveske eller noe slikt?

Hvis det er en rift i endetarmen som begynte å blø, så skulle du kunne kjenne at du er sår også...

Når jeg tenker meg om, så kan jeg faktisk huske at jeg har vært borti en mystisk liten blodflekk jeg også. Men det var ikke i forbindelse med analsex...

Skrevet

Så lenge dette er det eneste du kan prestere som forsvar av mennesker som roter i andres endetarm, så befinner også du deg blant idiotenes rekker.

Kan du definere det? Og vær sakelig, er du snill.

"..........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan da ikke diskutere med den slags idioter og forvente at de skal være saklige.

La fyren få ralle i vei alene om sin analfobi. Sannsynligvis er han intet annet enn en skaphomse som fortrenger sine lyster ved å rakke ned på andres.

Skrevet

Du kan da ikke diskutere med den slags idioter og forvente at de skal være saklige.

La fyren få ralle i vei alene om sin analfobi. Sannsynligvis er han intet annet enn en skaphomse som fortrenger sine lyster ved å rakke ned på andres.

Joda, du har nok rett der. Men jeg liker det likevel når det blir stille som i graven når jeg etterlyser saklige definisjoner/argumenter.

Gjest anguz
Skrevet

Skal jeg måtte DEFINERE at folk som kaller andre for idioter, er nettopp det selv? Det er jo ganske innlysende at du selv havner i idiot-sekken, med slike karakteristikker?

Hvis du ikke finner det noe merkelig i at folk roter i hverandres endetarm, altså der avføringen kommer ut, så gidder jeg ikke bruke særlig mye tid på temaet.

Er folk i ferd med å bli spinn gærne, og totalt ukritiske til hva de holder på med?

Gjest anguz
Skrevet

Joda, du har nok rett der. Men jeg liker det likevel når det blir stille som i graven når jeg etterlyser saklige definisjoner/argumenter.

Du har fått svar over her, men det er en bortimot håpløs oppgave å argumentere mot folk som ikke har noe som helst selvkritikk når det gjelder sine aktiviteter i andres tarmer.

Når det ikke ringer et par klokker mot å innvolvere tarmene i sitt sexliv, så har man nok en ganske lang vei å gå...

Skrevet

Skal jeg måtte DEFINERE at folk som kaller andre for idioter, er nettopp det selv? Det er jo ganske innlysende at du selv havner i idiot-sekken, med slike karakteristikker?

Hvis du ikke finner det noe merkelig i at folk roter i hverandres endetarm, altså der avføringen kommer ut, så gidder jeg ikke bruke særlig mye tid på temaet.

Er folk i ferd med å bli spinn gærne, og totalt ukritiske til hva de holder på med?

"Skal jeg måtte DEFINERE at folk som kaller andre for idioter, er nettopp det selv? Det er jo ganske innlysende at du selv havner i idiot-sekken, med slike karakteristikker?"

Hvis du holder på prinsippet "dom som sier at andre e domme, dom e domme dom...", så får det bli din sak. Jeg definerer derimot deg som en idiot fordi du kommer med slike uttalelser som du gjør her. Og hovedsaklig fordi du viser null respekt for andre folks meninger og legning. DET er en definisjon.

"Hvis du ikke finner det noe merkelig i at folk roter i hverandres endetarm, altså der avføringen kommer ut, så gidder jeg ikke bruke særlig mye tid på temaet."

Du bruker jo mye tid, men bare til meningsløst kverulantisk oppgulp. Du har ikke EN fornuftig uttalelse.

"Er folk i ferd med å bli spinn gærne, og totalt ukritiske til hva de holder på med?"

Ja.

"............................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...