Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du har fått svar over her, men det er en bortimot håpløs oppgave å argumentere mot folk som ikke har noe som helst selvkritikk når det gjelder sine aktiviteter i andres tarmer.

Når det ikke ringer et par klokker mot å innvolvere tarmene i sitt sexliv, så har man nok en ganske lang vei å gå...

"Du har fått svar over her,"

Nei, det har jeg ikke. Du kommer med personlige synsinger basert på meningsløse påstander, blottet for enhver selvkritikk mht. hvordan oppføre seg overfor andre og hvordan forholde seg til legninger og meninger som er annerledes enn dine egne.

"men det er en bortimot håpløs oppgave å argumentere mot folk som ikke har noe som helst selvkritikk når det gjelder sine aktiviteter i andres tarmer."

Selfølgelig er det håpløst å argumentere. Det finnes ingen "argumenter". At du tenker "æsj...det er jo der BÆSJEN kommer ut" er ikke et argument. Derimot er det det eneste du klarer å lire av deg.

"Når det ikke ringer et par klokker mot å innvolvere tarmene i sitt sexliv, så har man nok en ganske lang vei å gå..."

Tja...en ikke altfor lang vei bakover til en moraliserende samfunnsholdning, som går ut på å definere hva privatpersoner skal og ikke skal gjøre med sin egen kropp, samt hva de skal mene og ikke mene. Mulig du vil gå den veien - men du er heldigvis i mindretall i den del av verden jeg foretrekker å befinne meg i.

"........................."

Gjest anguz
Skrevet

"Du har fått svar over her,"

Nei, det har jeg ikke. Du kommer med personlige synsinger basert på meningsløse påstander, blottet for enhver selvkritikk mht. hvordan oppføre seg overfor andre og hvordan forholde seg til legninger og meninger som er annerledes enn dine egne.

"men det er en bortimot håpløs oppgave å argumentere mot folk som ikke har noe som helst selvkritikk når det gjelder sine aktiviteter i andres tarmer."

Selfølgelig er det håpløst å argumentere. Det finnes ingen "argumenter". At du tenker "æsj...det er jo der BÆSJEN kommer ut" er ikke et argument. Derimot er det det eneste du klarer å lire av deg.

"Når det ikke ringer et par klokker mot å innvolvere tarmene i sitt sexliv, så har man nok en ganske lang vei å gå..."

Tja...en ikke altfor lang vei bakover til en moraliserende samfunnsholdning, som går ut på å definere hva privatpersoner skal og ikke skal gjøre med sin egen kropp, samt hva de skal mene og ikke mene. Mulig du vil gå den veien - men du er heldigvis i mindretall i den del av verden jeg foretrekker å befinne meg i.

"........................."

Man får bare prise seg lykkelig over at det fortsatt finns folk med vettet i behold, som tar avstand fra det å inkludere tarmene i sitt sexliv.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Man får bare prise seg lykkelig over at det fortsatt finns folk med vettet i behold, som tar avstand fra det å inkludere tarmene i sitt sexliv.

Jeg siterer fra forsiden av seksualitetsforumet:

"Vi oppfordrer deltakerene til å vise hverandre respekt for sine ulike seksuelle utrykksformer - forutsatt at de foregår mellom voksne, samtykkende mennesker.

Det er viktig å huske på at den seksuelle identiteten er en sårbar og sentral del av vår personlighet. Man bør derfor ikke omtale andre menneskers seksuelle ønsker og behov på en nedsettende måte."

Skrevet

Nok en påstand fullstendig uten fornuft. Klarer du ikke å komme med annet enn absurde uttalelser?

".........................."

Gjest anguz
Skrevet

Jeg siterer fra forsiden av seksualitetsforumet:

"Vi oppfordrer deltakerene til å vise hverandre respekt for sine ulike seksuelle utrykksformer - forutsatt at de foregår mellom voksne, samtykkende mennesker.

Det er viktig å huske på at den seksuelle identiteten er en sårbar og sentral del av vår personlighet. Man bør derfor ikke omtale andre menneskers seksuelle ønsker og behov på en nedsettende måte."

La oss ta et eksempel:

Om noen liker å kline avføring utover partneren sin, så skal vi likevel omtale vedkommende med respekt?

Gjest anguz
Skrevet

Nok en påstand fullstendig uten fornuft. Klarer du ikke å komme med annet enn absurde uttalelser?

Hvis jeg setter pris på at det fortsatt finnes folk som ikke ønsker å innvolvere endetarmen i sitt sexliv, så er jeg en person fullstendig uten sunn fornuft?

Brems litt nå...man kan ikke gå seg helt vill i endetarms-elskernes massive propaganda for hva som er normalt.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

La oss ta et eksempel:

Om noen liker å kline avføring utover partneren sin, så skal vi likevel omtale vedkommende med respekt?

Ja, selvsagt under forutsetningen at de begge gjør det frivillig og har glede av det.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Hvis jeg setter pris på at det fortsatt finnes folk som ikke ønsker å innvolvere endetarmen i sitt sexliv, så er jeg en person fullstendig uten sunn fornuft?

Brems litt nå...man kan ikke gå seg helt vill i endetarms-elskernes massive propaganda for hva som er normalt.

Jeg har en følelse at vi to har snakket sammen før. Eller er det flere kverulanter som deg her inne?

http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2056162

Gjest anguz
Skrevet

Ja, selvsagt under forutsetningen at de begge gjør det frivillig og har glede av det.

Det er nok veldig mange som gjør ting med en viss påtatt "frivillighet", eller under sterkt press fra en partner, uten å ha noe glede av det.

Skrevet

Om du innehar fornuft eller ikke vet jeg jo ikke. Men det du sier her tyder jo ikke akkurat på det, da.

"...man kan ikke gå seg helt vill i endetarms-elskernes massive propaganda for hva som er normalt."

Hva i all verden er dette for noe svada? De som ikke er enige i ditt usympatiske, individfientlige og trangsynte syn propaganderende endetarms-elskere? Du ser vel urimeligheten i dette tullet ditt? Eller nei, det gjør du selfølgelig ikke.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det er nok veldig mange som gjør ting med en viss påtatt "frivillighet", eller under sterkt press fra en partner, uten å ha noe glede av det.

Mener du vi bør slutte å diskutere sex på nettet, fordi noen kan føle et press om å ha sex med en påtatt "frivillighet" som du kaller det?

Gjest anguz
Skrevet

Mener du vi bør slutte å diskutere sex på nettet, fordi noen kan føle et press om å ha sex med en påtatt "frivillighet" som du kaller det?

Det kan vel ikke herske noen som helst tvil om at det finns massevis svært unge uerfarne jenter, som er livredde, og ser med angst på at et voksent sexliv krever at de stiller sin endetarm til disposisjon.

Håper at jeg og mine likesinnede i diskusjoner kan bidra til å gi presset på dem litt balanse.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det kan vel ikke herske noen som helst tvil om at det finns massevis svært unge uerfarne jenter, som er livredde, og ser med angst på at et voksent sexliv krever at de stiller sin endetarm til disposisjon.

Håper at jeg og mine likesinnede i diskusjoner kan bidra til å gi presset på dem litt balanse.

Jo, det kan godt tenkes det finnes svært uerfarne unge jenter som er livredde, og ser med angst på at et voksent sexliv krever at de stiller sin endetarm til disposisjon.

Men det bør vel ikke hindre oss voksne mennesker i å søke råd om seksualitet på et forum. Jeg antar at innsenderen av hovedinnlegget er voksen, og gjør det hun gjør av egen fri vilje.

Det er selvsagt ingen som har rett til å kreve at noen stiller endetarmen eller noen annen kroppsdel til disposisjon for noe som helst. Enhver bestemmer over sin egen kropp.

Hvorfor forteller du ikke heller innsenderen at hun har rett til å bestemme over sin egen kropp, istedet for å fortelle at du ser på alle som driver analsex (frivillig eller ufrivillig) med avsky?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...