Gjest Mirada10+4 Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Hei, jeg er ifølge siste mens 10+4, jeg har vært hos legen, og alt så bra ut. Jeg derimot kjenner ikke noe på meg i det hele tatt. Jeg er ikke kvalm, jeg er litt mer trøtt enn ellers men ikke noe mer. Jeg synes magen min har skiftet form allerede, eller er dette bare mine øyne som er desperate etter å se noe nytt med kroppen min. Jeg leser hundrevis av ulike svangerskapsbøker, og det står i alle at "du bør føle deg større nå" og "brystene dine er tydelig større" Jeg liker ikke at det står slike ting, for jeg føler ikke meg så innmarri forskjellig og blir så redd for at noe er galt. Jeg har ikke blødd, ikke bært noe tungt, men jeg er så redd for at jeg kan ha en missed abortion. Det har jeg lest om her på DOL, jeg er egentlig rolig av meg som person, men litt engstlig... Jeg har et barn fra før, hun fikk jeg for 6år siden, jeg husker omtrent ikke åssen det er å gå gravid... Jeg gjør jo det, men da var ting liksom så annerledes, jeg kasta opp i de første 3mnd, og nå er jeg ikke kvalm i det hele tatt... Puppene har jo som sagt ikke vokst heller... Over på rolige meg igjen: Trur dere at det kan være tvillinger siden jeg har lissom fått forma magen alt, og er kunn 10 uker, men da hadde vel legen kanskje syntes jeg hadde stor livmor når jeg var til kontroll... Da var jeg kunn 9 uker... (For ei uke siden...) Takker og neier og bukker for alle svar! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150279-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-litt-urolig-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 17. juni 2004 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg var hverken kvalm eller hadde ømme pupper (ikke vokste de heller) Eneste jeg merket før magen kom var at jeg var helt sinnsykt trøtt til enhver tid. Om du er urolig så hør om en time til innvendig UL. Men du skal se at alt er bra :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/150279-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-litt-urolig-meg/#findComment-958411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.