Gå til innhold

Så var ultralyden overstått og det gikk til h....

Anbefalte innlegg

Gjest nicknicky

Var på ny ultralyd i dag ettersom de ikke fant hjerteslag på den forrige ultralyden. Forrigen gang så de to foster men ikke hjerteslag og legen regnet med at de bare utviklet seg litt senere.

Men i dag kom dommen, begge fosterene hadde utviklet seg mer og faktisk vokst, men hjerteslag var det ikke.

Er så trist og rett og slett dritlei nå!!! Dette var det 5 forsøket vårt og vi har bare 1 forsøk til igjen i danmark. Skal på utskarapning i morgen.

Akkurat nå tenker jeg at jeg ikke orker ett nytt forsøk. Orker ikke skuffelsen en gang til.

Fortsetter under...

snutte1365380601

Fy f så jævlig.Synes sååå synd på deg.Du må ha det helt jævlig nu.Det er ikke så mye å si for å trøste deg nå.Du må bare la følelsene få herje fritt,få det ut.Med tid å stund vil du sikkert ta det siste forsøket ditt.Jeg gikk gjennom 9 forsøk før det klaffet.Trøste klem fra meg.

Fy f så jævlig.Synes sååå synd på deg.Du må ha det helt jævlig nu.Det er ikke så mye å si for å trøste deg nå.Du må bare la følelsene få herje fritt,få det ut.Med tid å stund vil du sikkert ta det siste forsøket ditt.Jeg gikk gjennom 9 forsøk før det klaffet.Trøste klem fra meg.

Kjære Nicknicky.

Dette var forferdelig trist.

Jeg vet at det er lite jeg kan si som trøst, men jeg føler med deg og håper at neste forsøk kommer til å gå bedre.

Ta deg tid til å sørge og komme deg ovenpå igjen.

Lykke til videre.

MVH

Gjest nicknicky

Tusen takk for omtanken.

Har du virklig gått gjennom 9 forsøk? Det står det virklig respekt av!!

Da kan ikke jeg være noe dårligere jeg heller så jeg får bare manne meg opp å ta det siste forsøket,(smiler) og kansje 3 til.

Tusen takk for svaret.

Gjest nicknicky

Kjære Nicknicky.

Dette var forferdelig trist.

Jeg vet at det er lite jeg kan si som trøst, men jeg føler med deg og håper at neste forsøk kommer til å gå bedre.

Ta deg tid til å sørge og komme deg ovenpå igjen.

Lykke til videre.

MVH

Tusen takk for svaret ditt.

Det er litt ålreit å sutre til andre som har vært gjennom det samme.

Fortalte det til en vennine i dag og hun sa at jeg hadde jo en fin sønn fra før og en kjekk mann så jeg burde vel egentlig ikke klage.

Det er en vennine jeg ikke kommer til å ta kontakt med igjen!!!!

Men tusen takk igjen for fine svar og støtte, trenger det opp i en sånn situasjon. Føler ofte at det er dere her inne på nettet som skjønner og forstår mest.

Gjest Heksia

Fortalte det til en vennine i dag og hun sa at jeg hadde jo en fin sønn fra før og en kjekk mann så jeg burde vel egentlig ikke klage.

Men tusen takk igjen for fine svar og støtte, trenger det opp i en sånn situasjon. Føler ofte at det er dere her inne på nettet som skjønner og forstår mest.

Ikke dropp venninnen din,da.. Tror du ikke bare hun formulerte seg litt klønete? At hun ville muntre deg opp ved å minne deg på det du har?

Annonse

Gjest Been There

Hei, du har min dypeste medfølelse og sympati.

Men ang. det å kutte ut en venninne fordi hun sa noe klønete: jeg håper det bare var en reaksjon som kom nå og ikke noe du tror du kommer til å gjøre. For etter å ha vært igjennom flere grusomme hendelser / dødsfall / aborter, vet jeg at venner som tør å si noe, samme hvor klønete det kommer ut og hvor ille jeg synes det de sa egentlig var, så er det 1000 ganger bedre en ”venner” som holder seg unna / ikke tør å si noen ting.

Gi heller beskjed når de sier teite ting at det de sa nå var en dårlig trøst, men gi samtidig beskjed om at det er fint å ha noen å snakke med!

Selvsagt har du noe å klage over, og hvis hun sa at du ikke hadde det, sa hun noe dumt. Men å minne oss på det vi har å være glade for oppi alt det som er leit, det er bra! Så hun mente nok kanskje å si at du var heldig som hadde en fin mann og en fin sønn nå, til å hjelpe deg å takle det som er veldig vanskelig. I hvertfall var det det hun burde ment..

Stor klem til deg, fra

Hei !

Dette var skikkelig kjedelig. Føler så innmari med deg, og skulle gjerne gitt deg en god klem. Kan ikke forstå annet enn at vi må komme styrket ut av alt vi går igjennom.

Bruk tiden fremover til å ta vare på deg selv. Kjenn på smerten og sorgen over dette, men prøv å komme over det. Når man får det noe på avstand blir det bedre skal du se.

Tenker på deg....

Klem fra

snutte1365380601

Tusen takk for omtanken.

Har du virklig gått gjennom 9 forsøk? Det står det virklig respekt av!!

Da kan ikke jeg være noe dårligere jeg heller så jeg får bare manne meg opp å ta det siste forsøket,(smiler) og kansje 3 til.

Tusen takk for svaret.

Hei igjen.Hvor i Danmark er det dere tar behandling?Jeg holder på med søskenforsøk nu,skal til ciconia i Århus.Så alt i alt er det mitt 10 forsøk nu:0)

Kjære deg!

Dette var trist å høre.Føler så utrolig med deg,men ikke gi opp.Det er håp,og så lenge det er det......er det vært å prøve en gang til.

Anngående venninnen din så var det toskete sagt,men de vet ikke helt hvilken påkjenning vi går igjennom

Ikke at det er å forsvare,men det er mange som sier så mye rart!

Går selv å venter på å ta CB.Har vært våken siden 0330,det er dag 10.Skal jeg ta den nå eller vente?

Alt som går rundt i hode på osser det ikke greit for andre å forstå.

Lykke til med neste forsøk når det enn blir.

Gjest nicknicky

Kjære deg!

Dette var trist å høre.Føler så utrolig med deg,men ikke gi opp.Det er håp,og så lenge det er det......er det vært å prøve en gang til.

Anngående venninnen din så var det toskete sagt,men de vet ikke helt hvilken påkjenning vi går igjennom

Ikke at det er å forsvare,men det er mange som sier så mye rart!

Går selv å venter på å ta CB.Har vært våken siden 0330,det er dag 10.Skal jeg ta den nå eller vente?

Alt som går rundt i hode på osser det ikke greit for andre å forstå.

Lykke til med neste forsøk når det enn blir.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet til dag 12, det er liksom den magiske dagen for mange.

Det er så bånn å teste negativt for tidlig.

Men vent til dag 12 så får du sikkert posetivt. Håper å høre fra deg hva resultatet blir, og LYKKE TIL!!!

Gjest nicknicky

Hei igjen.Hvor i Danmark er det dere tar behandling?Jeg holder på med søskenforsøk nu,skal til ciconia i Århus.Så alt i alt er det mitt 10 forsøk nu:0)

Hei Snutte.

Vi tar også behandling på ciconia i Århus. Folkene som jobber der er bare så snille. Fantastisk service!!!

Håper dere lykkes på det 10 forsøket, det er jammen tæl i deg!! Er kjempeimponert jeg.

Husk å melde fra om hvordan det går da. Og ikke minst, LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Silvana1365380201

Kjære deg.

Føler veldig med deg. Forventningene til endelig å skulle ha lykkes og så dobbelt opp.

Livet farer ikke alltid vell med oss, selv om vi som regel på ett eller annet vis kommer styrket ut av prøvelsene vi blir utsatt for.

Ta dere en god sommerferie og forsøk å nyte hverandre alle tre. Du kommer sikkert til å klare å samle krefter til nok et forsøk, det er jo slik vi er laget.

Det er lov å være lei seg, og klønete kommentarer sårer selvsagt i en slik situasjon. Men forsøk å være overbærende med venninnen din, hun vet nok bare ikke hva du går igjennom. Det er bare vi som har opplevd noe tilsvarende som virkelig kan forstå.

Ønsker dere lykke til videre, og du skal se det går bra på neste forsøk, selv om jeg forstår at det er vanskelig å tenke sånn nå.

God sommer, og klem fra meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...